«Київстар» очолив рейтинг найдорожчих брендів України
01.10 09:27
«Київстар» очолив рейтинг найдорожчих брендів України за версією газети «Дело»
Телекомунікаційний оператор «Київстар» очолив рейтинг найдорожчих брендів України за версією газети «Дело». Рейтинг складений газетою за підтримки Фінансово-аналітичної групи Pro-Consulting.
До рейтингу найдорожчих брендів увійшли 70 українських брендів національного масштабу, під якими виробляються товари широкого вжитку або надаються послуги, за винятком брендів промислових та фінансових компаній. Телекомунікаційний оператор «Київстар» посів перше місце у загальному рейтингу. Вартість торговельної марки «Київстар» було оцінено в 2,52 млрд. доларів США.
У «трійку» найдорожчих вітчизняних брендів також увійшли «Епіцентр» (вартість приблизно 0,7 млрд. доларів США) та «Наша Ряба» (вартість 0,6 млрд. доларів США).
Рейтинг найдорожчих українських брендів було сформовано в результаті дослідження вартості брендів найбільших українських компаній. Вартість бренду було розраховано на базі оцінки трьох аспектів: прибутку від бренду, факторів попиту (індексу бренду) та сили бренду.
При складанні рейтингу була використана найвідоміша у світі методологія компанії Interbrand, визнаного лідера в області оцінки брендів.
Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар».
Довідка про компанію «Київстар»: Телекомунікаційний оператор «Київстар» – лідер українського ринку мобільного зв’язку та передачі даних, якому довіряють своє спілкування 22,43 млн. осіб (станом на 01.09.10). Мережа «Київстар» охоплює всі великі і малі міста та більше ніж 28 тис. сільських населених пунктів, всі основні національні та регіональні траси, більшість морських та річкових узбереж України. «Київстар» пропонує послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття в Україні, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. Більше 2,4 млн. українців користуються мобільним інтернетом «Київстар». В 7 найбільших містах України – Києві, Донецьку, Дніпропетровську, Харкові, Львові, Сімферополі, Одесі – надаються послуги високошвидкісного фіксованого інтернет-доступу, якими можуть скористатися більш ніж 500 тис. родин, що мешкають в 4 тис. будинків.
Місія «Київстар» – покращувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості.
RuporZT
|