Як повідомили Інтернет-виданню
Рупор Житомира в прес-службі компанії, близько півмільйона абонентів користуються системою самообслуговування «Мій Київстар»/«Мій DJUICE», яка дозволяє їм самостійно керувати своїм профілем споживання послуг, а також отримувати повний контроль за своїми витратами на зв'язок. Днями цьому зручному сервісу виповнилося 4 роки.
Відгуки абонентів про систему самообслуговування «Мій Київстар»/«Мій DJUICE» (орфографію збережено):
• Спасибо огромное - я уже воспользовался этой услугой - на самом деле очень удобно и быстро - а то с пробками и работой не успеваешь добраться до центра обслуживания абонентов. С уважением Александр Васильевич
• Зайшов на сервіс і був приємно здивований, дуже зручно, красиво оформлений інтерфейс, навіть можна сказати позитивно :) Ярослав
• Спасибо, ОГРОМНОЕ, за такую замечательную возможность контролировать мои затраты на звонки, смс-сообщения и.т.д. Нона
• Большое спасибо. Раньше я просто не знал о существовании такого сервиса. Теперь буду рекомендовать всем знакомым. Армен
• Дякую, що є така послуга, де все можна контролювати. Вам дуже вдячний. Ігор
• Большое спасибо за оперативность и хороший сервис! Роксолана
• Здравствуй, "Мой Киевстар". Узнала об этой системе, спасибо. Теперь, буду периодически проверять свой номер на вашем сайте. С уважением, 70-летняя пенсионерка, Людмила Юлиановна
• Позвольте выразить вам свою благодарность за ваше отношение к своим абонентам. Вад
• Спасибо Тебе Мой Киевстар! Я знаю Ты не подведёшь!
• Здравствуйте! Мне очень нравится качество связи Киевстар, а также качество обслуживания абонентов. В этом, несомненно, ваша компания – лучшая. С уважением, АНТОН.
• Я люблю тебе, "Мій Київстар" ))))))))))))))))) Дякую! Жанна Г.
Система самообслуговування «Мій Київстар»/«Мій DJUICE» (www.my.kyivstar.ua та www.my.djuice.ua, wap.my.kyivstar.ua та wap.my.djuice.ua) святкує свій 4-й день народження. В жовтні 2006 року система запрацювала у тестовому режимі, під час якого бізнес-клієнти - тестери випробували її можливості. З лютого 2007 року система працювала вже для усіх охочих. За цей час сервіс самообслуговування завоював прихильність більш ніж 500 тисяч клієнтів «Київстар», які є його постійними та активними користувачами.
Система самообслуговування «Мій Київстар»/«Мій DJUICE» значно полегшила клієнтам процес керування послугами і контролю за витратами на мобільний зв'язок, і, таким чином, підвищила довіру до компанії. В середньому абоненти «Київстар» освоюють роботу системи за три місяці. Через цей час кількість їх звернень до інформаційно-довідкової служби «Київстар» знижується на 20%, бо клієнти можуть вже самостійно отримувати інформацію про дзвінки та контролювати витрати на послуги мобільного зв’язку, змінювати тарифні плани та подавати заявки на участь у діючих акціях.
Кожні два-три тижні функціонал системи оновлюється і вдосконалюється. Сюди додаються нові послуги, тарифні плани та акції, нові звіти та статистична інформація для абонентів. Системою цілодобово користуються клієнти мобільного та фіксованого зв’язку, а також користувачі мобільного та домашнього інтернету «Київстар».
Статистика показала, що веб-версія «Мій Київстар»/«Мій DJUICE» є найбільш популярною серед клієнтів «Київстар» у порівнянні з іншими версіями. Так, її перевагами користуються більш ніж 100 тис. клієнтів оператора на тиждень.
Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар»
Довідка про компанію «Київстар»:
Телекомунікаційний оператор «Київстар» – лідер українського ринку мобільного зв’язку та передачі даних, якому довіряють своє спілкування 22,59 млн. осіб (станом на 01.10.10). Мережа «Київстар» охоплює всі великі і малі міста та більше ніж 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні та регіональні траси, більшість морських та річкових узбереж України. «Київстар» пропонує послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття в Україні, а також роумінгові послуги у 195 країнах на 5 континентах. Більше 2,4 млн українців користуються мобільним інтернетом «Київстар». У 7 найбільших містах України – Києві, Донецьку, Дніпропетровську, Харкові, Львові, Сімферополі, Одесі – надаються послуги високошвидкісного фіксованого інтернет-доступу, якими можуть скористатися більш ніж 500 тис. родин, що мешкають у 4 тис. будинків.
Місія «Київстар» – покращувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості