Мережа «Київстар» готова до Новорічних свят

Мережа «Київстар» готова до Новорічних свят

21.12 17:46    
Як повідомили кореспонденту Житомирянка.info в компанії "Київстар" мережа готова до Новорічного святкового навантаження.

На межі 2010-11 років технічні спеціалісти об’єднаного «Київстар» прогнозують збільшення голосового трафіку у святкові години до 10 разів у порівнянні з навантаженням на мережу у «пікові години» звичайних днів.
Мережа «Київстар» є однією з найякісніших і оптимальних. За результатами вимірів компанії Ericsson вона входить до 25% найкращих мереж світу.

Упродовж 2010 року «Київстар» суттєво посилив свою мережу: були введені в експлуатацію нові базові станції та проведена планова модернізація існуючих; була розширена мережа для надання послуг за технологією EDGE/GPRS; наразі здійснюється розширення препейд-платформи тощо.

Загальний об’єм капітальних інвестицій (CAPEX) у 3 кварталі 2010 г. становив 403,3 млн. грн, що на 6,7% більше, ніж за аналогічний період минулого року.

Спеціально до святкового періоду об’єднаний «Київстар» вживає необхідні заходи для збільшення ємності мережі, щоб усі клієнти змогли комфортно привітати своїх рідних і друзів.

Заступник технічного директора «Київстар» Сергій Климов:
«У новорічні свята технічна дирекція «Київстар» працюватиме у посиленому цілодобовому режимі. Під час святкувань ми задіємо всі наявні потужності компанії, забезпечимо місця проведення масових заходів резервним обладнанням, у «пікові» години застосуємо технологію «стиснення сигналу». Технічні спеціалісти оперативно реагуватимуть на можливі проблеми технічного характеру. Незважаючи на готовність нашої мережі до понаднормових навантажень, ми радимо клієнтам вітати своїх близьких і друзів заздалегідь, а не лише у «пікові» години, адже свята тривають кілька днів».

Збільшити стабільність роботи мережі в умовах пікових навантажень також дозволить введення тимчасових обмежень. Зокрема, з 27 грудня по 10 січня «Київстар» призупиняє будь-які роботи з розширення, модернізації мережі тощо.

Також, для забезпечення можливості безперебійної роботи мережі у «пікові години» з 19:00 31 грудня 2010 року до 13:00 1 січня 2011 у компанії прийнято рішення про тимчасовоге обмеження доступу до послуг «Хто дзвонив?», «Повідомити мене» та «Повідомити про мене».

Сall-центр «Київстар» працюватиме у Новорічну ніч у посиленому режимі.
У святковий період мережі «Київстар» і «Beeline-Україна» відчувають найбільше навантаження, особливо у вечірні години 31 грудня, упродовж 1-2 січня, а також 6-7 січня під час масових привітань зі святами. Наразі об’єднана база клієнтів становить 25 млн.

У минулі роки святковий голосовий трафік мережі «Київстар» у 4-6 разів перевищував показники звичайних днів, а іноді й у 10 разів, що є надмірним навантаженням для будь-якої мережі. Зокрема, у першу годину 2010 року абоненти «Київстар» здійснили близько 27 млн. дзвінків та надіслали близько 7 млн. SMS-повідомлень. У звичайні дні SMS-трафік становить близько 400 тис. повідомлень на годину. Отже, клієнти «Київстар» за першу годину 2010 року відправили у 17,5 разів більше SMS-повідомлень, ніж у звичайні дні.

Загалом упродовж 31.12.09 – 01.01.10 було здійснено понад 425 млн. дзвінків та надіслано понад 79 млн. SMS. У перерахунку на одного абонента, це близько 19 дзвінків та 4 SMS-повідомлень.

Дізнавайтесь новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар» та на сторінці у Facebook.

Довідкапро об’єднаний «Київстар», бізнес-одиницю «Україна» VimpelCom Ltd.
До складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. входять два українських телекомунікаційних оператора – «Київстар» і «Beeline-Україна» (ЗАТ «Українські радіосистеми» і ТОВ «Голден Телеком»). Об'єднана база клієнтів становить близько 25 млн. осіб.

«Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв'язку і мобільного інтернету, найкращий бренд в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв'язку «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах.
«Beeline-Україна» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв'язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom Ltd. надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». Місія «Київстар» – поліпшувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості.

RuporZT


Коментарів: 0 Додати коментар Роздрукувати За матеріалами: http://ruporzt.com.ua
Україна Цікавинка Скандали
Сьогодні 01:13
На Волині викрили схему нелегального переправлення чоло ...
Сьогодні 01:12
Оперативні співробітники ДПСУ викрили схему незаконного ...
Сьогодні 01:12
У Харкові затримали 20-річну вербувальницю жінок для се ...
Сьогодні 01:11
На Київщині викрито військовослужбовця, який організува ...
Сьогодні 01:09
СБУ та Нацполіція затримали російського агента, який на ...
13 жовтня 18:01
Как выбрать велосипед и не переплатить
13 жовтня 17:58
Параметры выбора дверных ручек в квартиру
11 жовтня 18:26
Як тіосульфат натрію впливає на родючість ґрунтів і вро ...
10 жовтня 23:30
Реклама на пакетах: особенности и преимущества
09 жовтня 23:21
Якісна доставка суші: швидко, зручно та смачно
07 квітня 15:37
ДБР затримало депутата Житомирської облради, який за 10 ...
04 березня 22:30
У Житомирі викрили організовану групу медиків, які за г ...
28 лютого 23:18
Затримано завербованого ворогом агента, який готував ви ...
24 лютого 12:59
СБУ викрила настоятеля храму Житомирської єпархії УПЦ ( ...
14 лютого 15:41
Судді районного суду Житомирщини, яка «злила» фігуранта ...
Погода
Опитування
Чи задоволені Ви центральним опаленням у квартирі?
Так, повністю
Так, але хотілось би і краще
Ні
В мене інший вид опалення