МТС посилила контроль якості своїх послуг

МТС посилила контроль якості своїх послуг

23.02 14:01    
Як повідомили Інтернет-виданню Рупор Житомира в прес-службі компанії, оператор мобільного зв'язку «МТС Україна», 100%-ва дочірня компанія ВАТ «Мобільні ТелеСистеми», оголошує про впровадження на своїй мережі єдиної системи моніторингу якості додаткових послуг.

У рамках системи моніторингу якості VAS (Value Added Services) МТС встановить у різних обласних центрах України близько 30 локальних модулів – комп'ютерів зі спеціальним програмним забезпеченням, а також центральний сервер у Києві. Це обладнання буде імітувати поведінку абонентів при користуванні такими послугами, як SMS, MMS, GOOD'OK, WAP-послуги, EDGE/GPRS та ін. Таким чином, дана система буде тестувати послуги оператора з клієнтської точки зору.

Основна мета нового проекту МТС полягає в підвищенні доступності та якості додаткових послуг зв'язку, що надаються абонентам «МТС Україна». На відміну від використовуваної раніше системи, нова єдина система контролю за якістю VAS дозволяє в режимі реального часу тестувати пропозиції в кожному регіоні і навіть проводити оцінку пропозицій для гостьових роумерів – абонентів закордонних операторів, які користуються послугами «МТС Україна» у роумінгу.

Моніторинг здійснюватиметься за заздалегідь встановленою програмою тестування. На локальних модулях налаштовується план тестування, відповідно до якого періодично проводиться автоматична перевірка доступності та коректності надання абонентам послуг. Отримана з усіх локальних модулів інформація передається на центральний сервер, на якому формуються звіти для аналізу фахівцями МТС.

Впровадила рішення для МТС компанія «СІТРОНІКС Інформаційні Технології», один з провідних постачальників рішень, продуктів і послуг в області інформаційних технологій в країнах СНД і Східної Європи.

Система менеджменту якості в «МТС Україна»
У 2009 році група МТС стала єдиною телекомунікаційною компанією в СНД, яка підтвердила відповідність бізнесу Групи компаній стандарту ISO 9001:2008. Стандарти серії ISO 9000 містять універсальні вимоги до організації системи менеджменту якості компанії.

У ході роботи системи менеджменту якості проводиться контроль процесів компанії, визначається їх взаємодія, встановлюються критерії та методи, що підвищують результативність управління процесами, розробляється і реалізується система моніторингу, вимірювання та аналізу процесів. Впроваджуються механізми постійного вдосконалення компанії.

RuporZT


Коментарів: 0 Додати коментар Роздрукувати За матеріалами: http://ruporzt.com.ua
Україна Цікавинка Скандали
Вчора 18:47
Рятувальники ліквідували пожежу в приватному домоволоді ...
Вчора 00:56
Сучасні технології на варті безпеки: запорізькі рятувал ...
Вчора 00:55
Алла Басалаєва: Посилені механізми фінансового контролю ...
Вчора 00:55
Аудиторська рада визначила напрями для удосконалення си ...
Вчора 00:54
Держаудитслужба та Expertise France узгодили подальші к ...
Вчора 00:19
Як зрозуміти, що піца справді свіжа: прості ознаки для ...
04 грудня 15:15
Почему гофрированные стаканы используют в дорогих завед ...
01 грудня 22:26
Роль оборудования для закупоривания бутылок в современн ...
27 листопада 17:35
Что говорит выбор алкогольных напитков о характере чело ...
26 листопада 22:11
Бездротові навушники: ключові переваги та особливості
07 квітня 15:37
ДБР затримало депутата Житомирської облради, який за 10 ...
04 березня 22:30
У Житомирі викрили організовану групу медиків, які за г ...
28 лютого 23:18
Затримано завербованого ворогом агента, який готував ви ...
24 лютого 12:59
СБУ викрила настоятеля храму Житомирської єпархії УПЦ ( ...
14 лютого 15:41
Судді районного суду Житомирщини, яка «злила» фігуранта ...
Погода
Опитування
Чи задоволені Ви центральним опаленням у квартирі?
Так, повністю
Так, але хотілось би і краще
Ні
В мене інший вид опалення