Як повідомили Інтернет-виданню
Рупор Житомира в прес-службі компанії, оператор мобільного зв'язку «МТС Україна», 100%-ва дочірня компанія ВАТ «Мобільні ТелеСистеми», оголошує про впровадження на своїй мережі єдиної системи моніторингу якості додаткових послуг.
У рамках системи моніторингу якості VAS (Value Added Services) МТС встановить у різних обласних центрах України близько 30 локальних модулів – комп'ютерів зі спеціальним програмним забезпеченням, а також центральний сервер у Києві. Це обладнання буде імітувати поведінку абонентів при користуванні такими послугами, як SMS, MMS, GOOD'OK, WAP-послуги, EDGE/GPRS та ін. Таким чином, дана система буде тестувати послуги оператора з клієнтської точки зору.
Основна мета нового проекту МТС полягає в підвищенні доступності та якості додаткових послуг зв'язку, що надаються абонентам «МТС Україна». На відміну від використовуваної раніше системи, нова єдина система контролю за якістю VAS дозволяє в режимі реального часу тестувати пропозиції в кожному регіоні і навіть проводити оцінку пропозицій для гостьових роумерів – абонентів закордонних операторів, які користуються послугами «МТС Україна» у роумінгу.
Моніторинг здійснюватиметься за заздалегідь встановленою програмою тестування. На локальних модулях налаштовується план тестування, відповідно до якого періодично проводиться автоматична перевірка доступності та коректності надання абонентам послуг. Отримана з усіх локальних модулів інформація передається на центральний сервер, на якому формуються звіти для аналізу фахівцями МТС.
Впровадила рішення для МТС компанія «СІТРОНІКС Інформаційні Технології», один з провідних постачальників рішень, продуктів і послуг в області інформаційних технологій в країнах СНД і Східної Європи.
Система менеджменту якості в «МТС Україна»
У 2009 році група МТС стала єдиною телекомунікаційною компанією в СНД, яка підтвердила відповідність бізнесу Групи компаній стандарту ISO 9001:2008. Стандарти серії ISO 9000 містять універсальні вимоги до організації системи менеджменту якості компанії.
У ході роботи системи менеджменту якості проводиться контроль процесів компанії, визначається їх взаємодія, встановлюються критерії та методи, що підвищують результативність управління процесами, розробляється і реалізується система моніторингу, вимірювання та аналізу процесів. Впроваджуються механізми постійного вдосконалення компанії.