Посібнику «Київстар» «Діти в інтернеті: як навчити безпеці у віртуальному світі» присвоєно гриф Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України.
Як повідомили Інтернет-виданню
Рупор Житомира в прес-службі компанії, видання рекомендоване загальноосвітнім навчальним закладам України як ефективний інструмент підвищення обізнаності батьків і вчителів щодо безпеки дітей в інтернеті і способів навчання онлайн-безпеки.
«Діти в інтернеті: як навчити безпеці у віртуальному світі» є першим в Україні посібником для батьків та вчителів з безпеки дітей в Мережі. Посібник, створений «Київстар» спільно з експертами Інституту психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, розкриває можливості інтернету для освіти та розвитку дітей, а також пропонує практичні рекомендації про те, як навчити дітей різних вікових груп безпечній поведінці в інтернеті та застерегти їх від існуючих онлайн-загроз.
Начальник відділу дошкільної освіти, виховної роботи та захисту прав дітей Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України Алла СЕРЕДНИЦЬКА:
«Ми вдячні «Київстар» за постійний внесок у суспільно-освітні ініціативи. Наші експерти впевнені, що рекомендації, викладені в посібнику, будуть дуже корисні не тільки батькам, а й педагогам, які працюють з дітьми щодня. Саме тому ми рекомендуємо посібник, як звід простих і ефективних порад, навчальним закладам нашої країни».
Посібник вже активно поширюється силами волонтерів «Київстар» під час проведення навчальних семінарів для батьків в українських школах. У рамках програми «Безпека дітей в інтернеті» видання отримали тисячі батьків.
Директор з корпоративних зв'язків «Київстар» Жанна РЕВНОВА:
«Київстар» системно піклується про безпеку дітей в інтернеті. Ми раді, що ефективність наших дій визнає не тільки громадськість, а й фахівці профільного міністерства. Впевнені, що гриф Міносвіти буде сприяти подальшому поширенню посібника і його практичному застосуванню в школах».
Усі охочі вже зараз можуть ознайомитись з посібником в електронному вигляді - на сайті компанії «Київстар» http://online-bezpeka.kyivstar.ua/the_benefit_for_parents/
Довідка про соціальну програму «Київстар» за безпеку дітей в інтернеті»:
Соціальна програма «Київстар за безпеку дітей в інтернеті» спрямована на те, щоб захистити дітей від загроз інтернету і зробити Мережу безпечною територією освіти та розвитку. Ініціатива реалізовується «Київстар» з 2009 р. Як учасник Коаліції за безпеку дітей в інтернеті, «Київстар» розробив та впровадив wap-версію тематичного порталу «Онляндія»: wap.onliandia.kyivstar.ua. За допомогою Інституту соціології Національної Академії Наук України, компанія провела перше в Україні дослідження «Знання та ставлення українців до питання безпеки дітей в інтернеті». Також була проведена хвиля соціальної реклами щодо безпеки дітей в інтернеті. «Київстар» приділяє значну увагу питанню протидії поширенню в мобільній мережі нелегального контенту. Компанія співпрацює з профільним департаментом МВС України. З цією метою розроблена та діє спеціальна процедура взаємодії щодо виявлення та запобігання розповсюдження нелегального контенту (порнографії). У партнерстві з Інститутом психології ім. Г. С. Костюка НАПН України «Київстар» видав перший в Україні посібник для батьків «Діти в інтернеті: як навчити безпеці у віртуальному світі» та створив «білий список» рекомендованих дитячих сайтів.
Більше інформації про програму – на тематичному сайті http://online-bezpeka.kyivstar.ua/ Довідка про об’єднаний «Київстар», бізнес-одиницю «Україна» VimpelCom Ltd.
До складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. входять два українських телекомунікаційних оператора – ПрАТ «Київстар» і «Beeline-Україна» (ЗАТ «Українські радіосистеми» і ТОВ «Голден Телеком»). Об'єднана база клієнтів становить близько 25 млн. осіб.
«Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв'язку і мобільного інтернету, найкращий бренд в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв'язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах.
«Beeline-Україна» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв'язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom Ltd. надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». Місія «Київстар» – поліпшувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості.