Комплексний підхід до кожного клієнта – філософія нових універсальних фірмових центрів продажу послуг та обслуговування абонентів УкртелекомуЗа повідомленням прес-служби компанії, 11 серпня у приміщенні центру телекомунікаційних послуг ПАТ «Укртелеком» по вул. Київська,22 відкрився новий універсальний фірмовий центр продажу послуг та обслуговування абонентів Укртелекому, де представлено весь комплекс інноваційних та найпопулярніших послуг компанії – швидкісний Інтернет «ОГО!», мобільний зв'язок і високошвидкісний мобільний Інтернет, фіксована та SIP-телефонія, TB-тестування.
Участь у заході взяли міський голова Володимир Дебой, заступник Житомирської обласної державної адміністрації Віктор Куницький та в.о. директора Житомирської філії ПАТ «Укртелеком» Володимир Турбал.
У своєму виступі міський голова привітав присутніх з відкриттям універсального центру та відзначив, що це важлива подія для мешканців Житомира та Житомирського району. В.о. директора Житомирської філії Володимир Турбал зазначив, що ПАТ «Укртелеком» починає реалізовувати масштабну багаторівневу концепцію обслуговування абонентів. Компанія виходить на принципово новий якісний рівень сервісної підтримки наших абонентів. Адже перетворити Укртелеком на компанію, що орієнтована на клієнта - один з пріоритетів нашого розвитку. І відкриття універсальних магазинів - це лише перший серйозний крок у цьому напрямку.
Універсальні центри продажу послуг та обслуговування абонентів, де зосереджено усі ключові послуги компанії, – це, насамперед, зручність для клієнта, який в одному місці отримує весь пакет сучасних якісних послуг і сервісів. Ми прагнемо забезпечувати нашим абонентам якісне комплексне обслуговування і щодня активно працюємо над цим – розробляємо нові тарифні пропозиції, спеціальні програми лояльності, удосконалюємо послуги і сервіси, а наш персонал проходить спеціальне навчання і тренінги.

У новому центрі продажу послуг та обслуговування відвідувачі можуть спочатку протестувати представлені послуги компанії та оцінити їхню якість. А досвідчені продавці-консультанти, залежно від потреб і побажань клієнта, допоможуть обрати оптимальний тарифний пакет, визначитися з формою обслуговування та підібрати необхідне обладнання. Для зручності відвідувачів у центрі передбачено продаж 3G та ADSL-модемів для мобільного та фіксованого Інтернету. Залишити заявку на підключення послуг можна і самостійно. Для цього тут є модулі самообслуговування.
Крім того, у новому центрі продажу послуг та обслуговування абонентів можна придбати стартові пакети мобільного зв’язку та «ОГО!START», картки поповнення рахунку мобільного зв’язку, таксофонні картки та картки передплачених послуг.
Для зручності клієнтів новий центр продажу послуг та обслуговування споживачів ПАТ «Укртелеком» буде працювати без перерви: Понеділок – П’ятниця з 9.00 до 19.00, Субота з 10.00 до 18.00, Неділя - вихідний.