«МТС Україна» взяла одразу дві нагороди на Effie

«МТС Україна» взяла одразу дві нагороди на Effie

05.12 14:59    
Як повідомили Інтернет-виданню Рупор Житомира в прес-службі компанії, оператор мобільного зв'язку «МТС Україна», 100%-ва дочірня компанія ВАТ «Мобільні ТелеСистеми», оголошує про отримання відразу двох нагород на церемонії нагородження найкращих маркетингових кампаній року Effie Awards Ukraine-2011.

На церемонії нагородження Effie Awards Ukraine-2011 оператор МТС був удостоєний одразу двох нагород у категорії «Засоби і послуги зв'язку». Компанія отримала «срібло» за маркетингову кампанію з просування дитячого тарифу «Супер МТС Команда» і «бронзу» – за кампанію з Савіком Шустером з просування тарифу для швидкісного бездротового інтернет-доступу «МТС Коннект Безлімітний».

«Під час розробки кампанії з просування дитячого тарифу «Супер МТС Команда» ми вирішували дві задачі: з одного боку, потрібно було сподобатися дітям 6-12 років, а з іншого – донести важливу інформацію про вигоди тарифу до батьків. Тому було вирішено створити комунікацію в мультиплікаційній формі з цікавими для дітей персонажами, які при цьому могли б розповісти дорослим про раціональні переваги тарифу.

Виводячи на ринок безлімітний пакет «МТС Коннект 3G», ми хотіли створити «чистий» образ з селебріті та без відволікаючих деталей, добре пояснити умови нашої інноваційної послуги. Савік Шустер у якості кандидата на роль виник не випадково. Він – мега-зірка, розбирається в сучасних технологіях і дуже добре влучає в нашу цільову аудиторію. Глядачі, які дивляться передачі Савіка, це люди з певними соціально-демографічними характеристиками, життєвими інтересами і потребами. Я сам – «його аудиторія», із задоволенням дивлюся його програми. В результаті вийшла доволі мінімалістська ідея, яка показала зручність сервісу й модему, створила яскраві асоціації, а також дозволила детально розповісти про переваги першого безлімітного тарифу», – зазначив Святослав Горбань, директор з маркетингу «МТС Україна».

Святослав Горбань також презентував на Effie результати зміни сприйняття бренду, що стали одночасно наслідком оновленої маркетингової програми і масштабних робіт з поліпшення якості мережі оператора. У підсумку, за оцінками незалежного дослідження CATI Mobile Region, з 2009 року МТС лідирує на ринку як оператор з оптимальним співвідношенням ціни і якості.

Цікавим доповненням презентації Святослава стали найяскравіші маркетингові кампанії МТС минулих років, включаючи легендарну рекламу молодіжної пропозиції JEANS, яка призвела до появи крилатої фрази «А я на морі!», а також рекламні ролики новорічної акції в минулому році і відеосеріал 2008-2009 рр.. з просування тарифів «Супер МТС» за участю трьох чарівних фотомоделей у червоних латексних комбінезонах.

Про рекламну кампанію «Супер МТС Команда» та її результати
«Аудиторією» тарифного плану (ТП) «Супер МТС Команда» були юні абоненти у віці 6-12 років. Це потенційні нові користувачі, у яких в цей період з'являється перший мобільний телефон. Дана категорія досить велика – за оцінками МТС, в Україні щороку з'являється близько 400 тис. першокласників. Залучення їх в МТС може не тільки збільшити загальну кількість абонентів компанії, але і створити додаткову лояльність, так як бренд, з якого починається користування продуктом, найчастіше має більше шансів на позитивне ставлення користувачів і у перспективі.

МТС прийняла рішення виділити дітей в окрему категорію споживачів і зробити для них спеціальну пропозицію, яка б відповідала потребам як дітей, так і їхніх батьків. З продуктової точки зору пропозиція була дійсно корисною, оскільки надавала дітям і батькам важливі можливості: діти могли безкоштовно телефонувати на два номери батьків і здійснювати такі дзвінки навіть у тому випадку, якщо на їхньому рахунку не було грошей, а батьки могли відслідковувати місце перебування дітей за допомогою послуги «Дитина під наглядом».

Результати кампанії:
1. 75000 підключень (+50% до мети) за час рекламної кампанії (2 міс.).*
2. У 98% дітей «Супер МТС Команда» – єдине підключення.**
3. У 32% дітей «Супер МТС Команда» – перше підключення.**
4. Найвище знання про пропозицію – 45% батьків знали про ТП до того як його купити.**
5. Найвище знання реклами тарифу – 81% дітей і 62% батьків бачили дитячий ролик.**
6. Високий рівень привабливості реклами – 97% дітей і 77% батьків сподобалася реклама тарифу.**
7. Гарне донесення раціональних переваг – 37% абонентів вибрали «Супер МТС Команду» тільки через дитячі додаткові послуги: «Дитина під наглядом» і «Моя Сім'я».**
8. Діти позитивно ідентифікують себе з героями комунікації:
a. 93% дітей вважає, що тариф призначений для дітей, так як на обкладинці намальовано діти і можливі безкоштовні дзвінки батькам.**
b. 69% дітей вважають себе схожими на персонажів ролика та обкладинки стартового пакета.**
c. 95% дітей відповіли, що їм подобаються герої ролика.**

* Джерело даних – внутрішня статистика МТС;
** Джерело – CATI: опитування абонентів, які підключилися до «Супер МТС Команда» (діти, батьки).

Про рекламної кампанії «МТС Коннект 3G» та її результати
На момент кампанії схожі пропозиції були у всіх основних гравців, і головним завданням було виділитися: як за рахунок продукту – першого безлімітного 3G-інтернету, так і за рахунок комунікації.

Основною метою кампанії було збільшення динаміки підключень, і результат перевершив очікування: за III квартал 2010 року база абонентів послуги «МТС Коннект» зросла на 17,7%*, а за IV квартал 2010 року – на 20,5%*, що практично в два рази перевиконало поставлену мету і майже в чотири рази підвищило середню динаміку підключень у порівнянні з I і II кварталом 2010 року.

* Джерело даних – внутрішня статистика МТС.

Про конкурс ефективності Effie Awards Ukraine-2011
Effie Awards – це найбільша міжнародна нагорода в галузі маркетингових комунікацій, нагороджуються ефективність у рекламних і маркетингових комунікаціях у більш ніж 40 країнах світу. Процедура суддівства ґрунтується на багаторічному міжнародному досвіді Effie і побудована на незалежній думці кожного з членів журі.

У цьому році кількість поданих робіт на участь у Effie Awards Ukraine стала дійсно рекордною – 132 рекламні кампанії претендували на звання найефективніших кампаній 2011 року. Це на 60% більше, ніж у попередньому році, в якому змагалися 82 кампанії.

Найбільше робіт учасниками було подано в категорії «Продукти харчування» – 18. Традиційно щедра на конкурсантів категорія «Споживчі послуги та роздрібні продажі» цього року була представлена 15-ма кампаніями, стільки ж робіт оцінювали судді в категорії «Безалкогольні напої».

Журі конкурсу, також рекордно численне цього року, було поділено на 8 складів. Оргкомітет розподілив роботи по групах, і кожен суддівський склад оцінював 17-18 конкурсних робіт. Склади формуються в суворій відповідності з правилами Effie: члени журі від агентств не оцінюють заявки свого агентства, і не можуть оцінювати категорії конкурсу, в які їх агентство подало заявки. Клієнти ж не оцінюють свої і суміжні продуктові категорії.

Перший тур суддівства відбувся 5 листопада в готелі «Русь». Всі проекти отримали від кожного судді, який увійшов до відповідного складу, мінімум 4 оцінки за шкалою від 1 до 100 балів. Оцінювалися: опис маркетингової ситуації на ринку і постановка завдань кампанії, креативна стратегія, медіа рішення, і звичайно, підтверджені результати кампанії.

Другий тур проходив 12 листопада в Radisson Blu. При цьому в нього вийшли проекти, що отримали більше середньозважених суддівських 50 балів. У другому турі судді поміняли свої склади і оцінювали роботи також за категоріями, але вже включаючи креативні матеріали. За підсумками другого туру і були визначені кращі роботи, володарі золотих, срібних і бронзових нагород Effie Awards Ukraine.

RuporZT


Коментарів: 0 Додати коментар Роздрукувати За матеріалами: http://ruporzt.com.ua
Україна Цікавинка Скандали
Вчора 22:05
Два румунські катери порушили державний кордон України ...
Вчора 22:01
Оперативність і злагодженість: прикордонники затримали ...
Вчора 22:01
Україна відзначає 20-річчя дії Закону України «Про забе ...
Вчора 22:00
Біля кордону з Угорщиною затримали трьох порушників та ...
Вчора 22:00
Україна вперше взяла участь у зустрічі керівників прико ...
13 жовтня 18:01
Как выбрать велосипед и не переплатить
13 жовтня 17:58
Параметры выбора дверных ручек в квартиру
11 жовтня 18:26
Як тіосульфат натрію впливає на родючість ґрунтів і вро ...
10 жовтня 23:30
Реклама на пакетах: особенности и преимущества
09 жовтня 23:21
Якісна доставка суші: швидко, зручно та смачно
07 квітня 15:37
ДБР затримало депутата Житомирської облради, який за 10 ...
04 березня 22:30
У Житомирі викрили організовану групу медиків, які за г ...
28 лютого 23:18
Затримано завербованого ворогом агента, який готував ви ...
24 лютого 12:59
СБУ викрила настоятеля храму Житомирської єпархії УПЦ ( ...
14 лютого 15:41
Судді районного суду Житомирщини, яка «злила» фігуранта ...
Погода
Опитування
Чи задоволені Ви центральним опаленням у квартирі?
Так, повністю
Так, але хотілось би і краще
Ні
В мене інший вид опалення