В Україні це другий «Вулик» після Чернігова. Його мета – покращення цифрових навичок вчителів міста та області. Тут, на базі ліцею № 12, будуть проводитися тренінги та майстеркласи.
Олександр Олійник – менеджер «Вулика» для вчителів в Житомирі. Він працює вчителем фізики ліцею № 12. Упродовж навчального року намагався більше зосереджувати увагу учнів на проєктній діяльності.
«У нас була певна тема. Наприклад, «Атом і молекула». В ході її вивчення діти створювали моделі молекул різних сполук. Хтось використовував для цього кульки, хтось – пластилін. Одна дитина зліпила сполуку з глини. Це було досить цікаво. Потім вони презентували свій проєкт. Пояснювали, що це за речовина, чому вона важлива, де її можна знайти в житті або як можна синтезувати. Таким чином, окрім вивчення банальних молекулярних зв'язків, вони вивчали додаткову цікаву інформацію та дізнавалися щось нове від свої однолітків».
Від початку літа педагог працює над освітнім «Вуликом». Конкретної тематики занять не буде. На основі фідбеків від вчителів будуть розглядатися ті проєкти, які їх цікавлять. Окрім того, освітяни, які мають якийсь унікальний досвід та хочуть ним поділитися, також матимуть можливість зареєструватися як спікери та проводити свої тренінги.
«І хоча діти поступово повертаються до офлайн навчання, велику роль грають цифрові навички. Тому вчителям потрібно постійно вдосконалюватися. З цією метою ми і створили цей «Вулик», – зазначає Олександр Олійник.
«Такі проєкти надзвичайно важливі для нас. По-перше, це абгрейд власного колективу, а по-друге бонус для освітян нашого міста. Це буде круто. Всіх запрошуємо!» – директор ліцею № 12 Олександр Голяченко.
Освітній «Вулик» – проєкт, створений в колаборації з благодійним фондом «SavED», «Google for Education» та агенції CFC Big Ideas за підтримки Міністерства освіти і науки України та департаменту освіти міської ради.