На своїй прес-конференції лідер Об’єднаної опозиції в Житомирській області та переможець виборів в самому обласному центрі (
виборчий округ №62) Геннадій Зубко розкрив таємницю – в скільки обійшлася його передвиборча кампанія.
«Один мільйон сто сорок тисяч гривень. В мене відкритий виборчий фонд і там є публічна інформація з приводу того, хто вносив гроші, як вносили гроші і нащо вони витрачалися», - наголосив
Геннадій Григорович, та додав, що вже підписав остаточний звіт і його подали до Центральної виборчої комісії.
«Але я вважаю, що я би з більшою душею, з більшою свідомістю краще ці гроші витратив на ту допомогу, яку сьогодні потребує кожна людина в Житомирі та Житомирській області. Нажаль, для того аби перемагати – мало бути людиною, яка спілкується з людьми один на один, або очі в очі. Потрібно ще витрачати гроші на засоби масової інформації, потрібно витрачати гроші на зовнішню рекламу, потрібно доносити ту ідею, яку ти можеш донести до людей», - заявив політик.
За словами опозиціонера, якби йому надали можливість бути присутнім у комунальних ЗМІ та обласному державному телебаченню, то ця сума була набагато менша.
«Нам прийшлося випускати свою газету, для того, щоб достукатись до людей. Я провів 190 зустрічей, на які прийшло 19,5 тисяч людей», - підкреслив Геннадій Григорович.
Як вважає політик, така колосальна робота була проведена саме за рахунок того, що він не мав можливості бути присутнім на телебаченні, і таким чином не зміг охопити тих виборців, які могли б проголосувати.
«Це та робота, яку я провів, саме через те, що не допускався на канали. Але – я вдячний за це. Я дуже вдячний, тому що ті 190 зустрічей, які я провів на протязі 2,5 місяців, вони дали мені можливість зрозуміти, які сьогодні потрібно виставляти пріоритети. Зрозуміти, як люди сьогодні прагнуть змін, як вони хочуть впливати на своє життя», - наголосив відомий політик та бізнесмен
Геннадій Зубко.