Центри обслуговування платників Житомирщини надали платникам податків майже 25 тисяч адмінпослуг
21.03 16:55
За два місяці 2018 року працівники Головного управління ДФС в області та його територіальних органів надали платникам податків 30419 адміністративних послуг, зокрема в Центрах обслуговування платників – 24444, що становить 80 відсотків від загальної кількості наданих послуг .
Нагадаємо, що на сьогодні надання адміністративних послуг органами ДФС у Житомирській області здійснюється у 13-ти центрах обслуговування платників (далі - ЦОП), які функціонують при Житомирській, Бердичівській, Коростенській, Малинській, Новоград-Волинській, Овруцькій, а також у відділеннях, де не створено ЦОП.
Організацію роботи з обслуговування платників в ЦОП забезпечують 80 працівників органів ДФС у Житомирській області, в тому числі працівники, залучені додатково згідно графіків чергування для забезпечення роботи ЦОП в звітні періоди, у вихідні (святкові) дні.
Найбільш запитуваною послугою у відвідувачів ЦОПів є видача картки платника податків та внесення до паспорта громадянина даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків. За зазначений період у області видано 14054 таких карток, в т.ч. в ЦОП – 11682.
Також запитуваною є послуга з видачі відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків. З початку року надано 8338 таких послуг.
Частими клієнтами Центрів обслуговування є платники єдиного податку. За два місяці 2018 року 1264 підприємці зареєстрували книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат платників єдиного податку. За реєстрацією книг обліку розрахункових операцій звернулось 1901 відвідувачів та витягу з реєстру платників єдиного податку 1200 платників.
RuporZT
|