Новий начальник відділу кадрів ОДА Ганна Семенчук про кадрові зміни
21.09 10:33
З 14 вересня до обов’язків начальника відділу кадрової роботи апарату Житомирської облдержадміністрації приступила Ганна Семенчук. Про перші робочі дні, те, які зміни чекають на держслужбовців – читайте в інтерв’ю. – Пройшов тиждень після Вашого призначення. Розкажіть, чим займалися ці 7 днів. – Є доручення голови адміністрації Ігоря Гундича щодо формування нової структури апарату, яка включає і пункти з положення про службу управління персоналом. Тому всі ці дні активно працюємо саме у цьому напрямку. – Чи є вже результати цієї роботи? – Так, напрацювали пропозиції до голови ОДА з приводу навчання, підвищення кваліфікації, стажування, комп’ютерного забезпечення. Можливі зміни у відділах, кількості людей. Є декілька варіантів істотних змін. Спочатку буде запропонована вільна структура, яка наповнятиметься працівниками. Можливо, когось потрібно буде нового взяти на роботу, когось перевести на іншу посаду. – З кадровим складом адміністрації вже ознайомилися? – В процесі. Поки що осилила апарат адміністрації, детально ознайомлююся з положеннями про відділи, до структурних підрозділів поки ще руки не дійшли. – Плануються у відділі кадрів кадрові рішення? – Ми хочемо створити службу управління персоналом. Є закон, який цього вимагає. Буде відокремлено відділ кадрів від відділу або сектору управління персоналом, що включатиме в себе оцінювання діяльності держслужбовців, атестація, планування навчання, розвиток. – Які цілі Ви ставите перед собою? Над чим потрібно працювати надалі? – Дуже багато чого у кадровій роботі проводиться так, як і десятки років тому. Є бачення реформ і змін. Хотілося б, щоб вони запрацювали, щоб вносилося нове. У підприємництві вже працюють сучасні системи навчання, цікавих тренінгів. Але не в державній службі. Людей потрібно мотивувати, давати більше сучасних знань. Можна зробити так, щоб робота була більш цікавою. – Можливо, планується навчання і підвищення кваліфікації за кордоном? – Є таке у планах, побачимо, чи вийде. Існує можливість відправляти людей за кордон на стажування, є грантові програми ЄС на навчання і розвиток держслужбовців. Це можна використовувати в роботі. – Чи подобається Вам те, чим Ви займаєтеся? – Поки що так (сміється). За 5 днів роботи складно щось сказати. Це для мене нове. Я працювала більше у приватному секторі. Там свої закони. Тут простіше. Все за тебе написали, ти просто повинен це все знати і правильно використовувати. Є питання, звісно, і у законодавстві, і в окремих положеннях, але за необхідності будемо звертатися за роз’ясненнями. – Тоді нехай все вдається! Дякуємо за розмову і бажаємо, щоб ваша робота робила з наших держслужбовців справжніх професіоналів своєї справи. – Дякую!
RuporZT
|