У кожного експерта call-центру «Київстар» - 105 посмішок на день

У кожного експерта call-центру «Київстар» - 105 посмішок на день

22.05 14:12    
Щороку call-центр «Київстар» визнається клієнтами оператора та професійною спільнотою взірцем якості обслуговування. У підрозділі працюють 1200 операторів, професіоналів своєї справи та цікавих особистостей.

Якість роботи call-центру « Київстар » регулярно високо відзначається як клієнтами компанії, так і професійною спільнотою. Так, за підсумками 2011 року абоненти «Київстар» оцінили роботу експертів телефонного обслуговування у 4,54 бали з 5 можливих. Також нещодавно call-центр «Київстар» отримав дві нагороди на престижному міжнародному конкурсі «Кришталева Гарнітура» — як найкращий великий контактний центр та найкраща стратегія з поліпшення/ програма модернізації. Ці досягнення є результатом командної роботи 1 200 операторів у чотирьох відділеннях call-центру — у Києві, Дніпропетровську, Львові та Черкасах.

Загалом call-центр за 2011 рік обробив 3 млн. звернень. В середньому оператор надає 130 консультацій за день. Окрім відповідей щодо тарифів та послуг мобільного зв’язку call-центр допомагає суспільству вирішувати екстремальні питання. За минулий рік оператори зреагували на більш ніж 150 тис. звернень про допомогу — виклики швидкої, пожежних, МНС.

Але в житті співробітників контактного центру «Київстар» існує не тільки робота. Для оптимального балансу робота-відпочинок «Київстар» надає операторам 118,2 тис. годин відпусток на рік, а також оплачувані технологічні перерви — 50 тис. годин на рік. А для бадьорості духу експерти випивають 1,5 тон кави за рік та 190 тис. літрів води.

За минулий рік в підрозділі склалися 24 сімейні пари – таким чином 48 співробітників call-центру влаштували своє сімейне життя. Це закономірно, адже серед експертів переважає молодь у віці 22-24 року. У департаменті полюбляють відзначати різні свята: наприклад, на Новий 2012 рік call-центр був прикрашений 34 ялинками, а на китайський Новий рік — 120 паперовими драконами та 120 китайськими кульками.

Збалансована робота і дружня атмосфера в колективі дозволяє кожному експерту call-центру «Київстар» посміхатися клієнтам і колегам 105 раз в день. Така дивовижна статистика була отримана в ході аналізу спілкування з клієнтами: зі 130 дзвінків, які в середньому щодня обробляє кожен експерт, 105 закінчується на позитивній ноті, ще 25 мають нейтральний характер. Якщо бажаєте це перевірити — телефонуйте до нашого сall-центру за номером 466. Наші експерти працюють для вас 7 днів на тиждень 24 години на добу і готові відповісти на кожне клієнтське запитання.

«Київстар» надає співробітникам найкращі умови для роботи, а клієнтам – обслуговування високого рівня.

Побачити роботу call-центру «Київстар» на власні очі можна у сюжеті передачі «Підйом» http://www.youtube.com/watch?v=uICJf1ygmIc&list=UUYkyLT5wOXRH-RnGcs5UoJQ&index=1&feature=plcp

RuporZT


Коментарів: 0 Додати коментар Роздрукувати За матеріалами: http://ruporzt.com.ua
Україна Цікавинка Скандали
17 жовтня 19:00
Щорічний фінансовий тиждень International Monetary Fund ...
17 жовтня 18:58
Надійне партнерство України та США відіграє важливу рол ...
17 жовтня 18:56
МОЗ: е-Направлення та медвисновки створюються лікуючим ...
17 жовтня 18:55
Представниця Уповноваженого Верховної Ради України з пр ...
17 жовтня 18:54
Правова основа безпеки: відбулись навчально-методичні з ...
17 жовтня 18:30
Як зібрати сумку в пологовий будинок: список речей для ...
17 жовтня 18:29
Професійна ароматизація приміщень від «Solo Air»: що це ...
17 жовтня 18:28
Рокла: ключовий помічник для складу та логістики
13 жовтня 18:01
Как выбрать велосипед и не переплатить
13 жовтня 17:58
Параметры выбора дверных ручек в квартиру
07 квітня 15:37
ДБР затримало депутата Житомирської облради, який за 10 ...
04 березня 22:30
У Житомирі викрили організовану групу медиків, які за г ...
28 лютого 23:18
Затримано завербованого ворогом агента, який готував ви ...
24 лютого 12:59
СБУ викрила настоятеля храму Житомирської єпархії УПЦ ( ...
14 лютого 15:41
Судді районного суду Житомирщини, яка «злила» фігуранта ...
Погода
Опитування
Чи задоволені Ви центральним опаленням у квартирі?
Так, повністю
Так, але хотілось би і краще
Ні
В мене інший вид опалення