У Житомирі в комунальному транспорті зростає кількість куплених квитків через QR-код
11.04 10:40
У житомирському громадському транспорті за три місяці пасажири купили понад 9 000 електронних квитків через сканування QR-коду. Щомісяця кількість куплених квитків таким безконтактним способом зростає на 500 квитків.
Про це повідомили у Житомирському регіональному управлінні ПриватБанку.
“У березні в тролейбусах і трамваях житомиряни й гості міста купили за допомогою сканування QR-коду 3100 квитків. А це на 550 квитків більше, ніж у лютому. У комунальних автобусах ми розмістили QR-коди як додатковий вид безготівкової оплати зовсім нещодавно. Однак і там вже є позитивна динаміка”, - розповів керівник напрямку платежів і переказів Житомирського РУ ПриватБанку Олександр Вербельчук.
Щоб придбати квиток, потрібно лише відсканувати QR-код через мобільний додаток Приват24, обрати банківську картку й підтвердити оплату. При цьому використовувати можна картку будь-якого банку.
Уся процедура оплати триває не більше 15-30 секунд. Банківська комісія за використання QR-коду відсутня, пасажири оплачують тільки вартість квитка.
У разі здійснення перевірки, достатньо пред’явити контролеру куплений електронний квиток (QR-квиток), який зберігається у Приват24.
Нагадаємо, стикери з QR-кодами вже понад рік слугують додатковим видом безготівкової оплати в тролейбусах і трамваях Житомира, а у січні 2019 року стикери були розміщені і у всіх міських комунальних автобусах.
RuporZT
|