На Житомирщині ПриватБанк змінив формат обслуговування клієнтів
13.02 09:56
На Житомирщині ПриватБанк перейшов на новий формат обслуговування клієнтів. Замість звичайних комп’ютерів, у відділеннях банку клієнтів обслуговують за допомогою планшетів. Така заміна дозволяє навчити клієнта інтернет-банкінгу, виконувати операції швидше та значно зменшує черги.
Планшет облаштований усіма мобільними додатками ПриватБанку, за допомогою яких працівники банку можуть надавати клієнтам різні послуги - від оформлення карток, депозитів, страховок до купівлі залізничних квитків, квитків на літак чи автобус. А із заміною звичайних столів на круглі клієнти мають змогу безпосередньо знаходитись біля працівника банку і стежити за кожним його кроком у виконанні операції.
Така наглядність операцій допомагає клієнтам і самим навчитись проводити платежі через термінали та Приват24. Враховуючи мобільність планшетів, за бажанням клієнти пробують самостійно здійснювати окремі операції у додатках ПриватБанку.
Також, у будь-якому відділені ПриватБанку на мобільний телефон клієнта можна завантажити і налаштувати додатки для платежів ПриватБанку і навчитись ними користуватись.
Загалом на Житомирщині мешканці області можуть обслуговуватись у 65 відділеннях ПриватБанку, здійснювати операції у понад 380 терміналах самообслуговування ПриватБанку і цілодобово використовувати Приват24.
RuporZT
|