Віталій Бунечко: Продовжуємо працювати задля захисту нашої землі та спокою громадян
08.01.2025 17:44 Віталій Бунечко: Продовжуємо працювати задля захисту нашої землі ...
«На території Житомирщини безперервно ведуться роботи зі зміцнення державного кордону»
Про проект Контакти Реклама
Що найчастіше купують житомиряни в Інтернеті - топ-5 покупок через ПриватБанк

Що найчастіше купують житомиряни в Інтернеті - топ-5 покупок через ПриватБанк

19.02 09:34    
У Житомирському відділенні ПриватБанку (відділення Глобал Сіті) вже майже шість місяців працює спеціальний “Магазин”, в якому можна придбати будь-який товар через Інтернет. Якими ж товарами цікавляться житомиряни і що найчастіше купують через “Магазин” ПриватБанку?

За словами спеціаліста по обслуговуванню клієнтів - експертом з інтернет-продажів Житомирського РУ ПриватБанку Віти Ювченко, ще більше людей почало звертатись і здійснювати покупки через “Магазин” ПриватБанку в усіх світових інтернет-магазинах.

Найчастіше житомиряни обирають товари, які в інтернет-магазинах значно дешевші, ніж у звичайних магазинах, або ті, на пошук яких у звичайних магазинах потрібно потратити безліч часу.

За результатами шести місяців роботи спеціального “Магазину” в Житомирі можна виділити топ-5 покупок в Інтернеті через ПриватБанк.

1. Чохли на мобільний телефон. В інтернет-магазинах такий товар фактично в чотири рази дешевший, ніж у звичайному магазині.
2. Телефони (смартфони).
3. Телевізори.
4. Одяг із Китаю.
5. Парфумерія.

Цікавляться житомиряни також і ноутбуками, фотоапаратами, чайниками, прасками тощо.

“Магазин” працює за дуже прозорою технологією – клієнт повідомляє, що бажає придбати, консультант допомагає обрати найвигідніші пропозиції, а також оформити та оплатити замовлення на сайті інтернет-магазину. Після чого банк за бажанням клієнта допомагає оформити кредит, партнер відправляє товар у «Магазин», а менеджер одразу ж повідомляє клієнта про прибуття замовлення. На кінцевому етапі клієнт отримує бажаний товар у «Магазині». Якщо ж клієнт бажає повернути товар, то діють стандартні правила повернення товару в інтернет-магазинах - від 14-ти до 30-ти днів залежно від сайта-продавця.

“Магазин” пропонує перевірений перелік сайтів-партнерів та забезпечує повний юридичний супровід клієнтів від замовлення до отримання товару. Якщо товар не прийшов, продавець помилився у розмірах або товар із браком, клієнт не залишається наодинці зі спірними ситуаціями, усі питання вирішуються за посередництвом консультантів ПриватБанку.

У Житомирі тільки за останніх три місяці сервісом “Магазин” скористались майже 200 покупців.

RuporZT


Коментарів: 0 Додати коментар Роздрукувати За матеріалами: http://ruporzt.com.ua/
Україна Цікавинка Скандали
Сьогодні 01:30
Наглядова рада Енергоатома обрала голову та затвердила ...
Сьогодні 01:29
Бронювання працівників підприємств ОПК: критерії та док ...
Сьогодні 01:27
Микола Точицький у телефонній розмові з Міністром культ ...
Сьогодні 01:26
У межах робочого візиту до Німеччини Олексій Чернишов з ...
Вчора 18:13
Слідчі повідомили про підозру водію авто Mercedes, який ...
Вчора 18:10
Відбулась зустріч Урядової уповноваженої з питань генде ...
Вчора 18:09
Уряд покращив доступність електроенергії для електроопа ...
Вчора 18:09
Голова ДПС Руслан Кравченко зустрівся з постійною предс ...
Вчора 18:08
Очищено першу ділянку у межах програми компенсації розм ...
Вчора 18:04
Екосистема управління проектами DREAM отримала законода ...
Вчора 10:12
У Житомирі судитимуть експосадовицю медзакладу і її під ...
15 січня 21:27
На Житомирщині судитимуть начальника КЕЧ та двох підпри ...
13 січня 10:59
СБУ викрила на виправдовуванні російської збройної агре ...
08 січня 10:10
Експрацівнику виправної колонії Житомира постановлено в ...
31 грудня 14:15
На Житомирщині судитимуть експодатківця, який одержував ...
Погода
Опитування
Чи задоволені Ви центральним опаленням у квартирі?
Так, повністю
Так, але хотілось би і краще
Ні
В мене інший вид опалення