«Житомиргаз» вилучив з квитанції персональні дані споживачів
22.05 11:18
У квитанції оплати послуг з газопостачання відтепер відсутні персональні дані, за якими можна ідентифікувати особу споживача.
У документі вказується виключно номер особового рахунка та адреса споживача, без прізвища, імені та по батькові.
Такий формат даних спрямований на захист безпеки споживачів та обмеження доступу до їхніх персональних даних сторонніх осіб та шахраїв. Відсутність прізвища не спричинить жодних перешкод з доставкою платіжного документа до конкретного споживача, адже на квитанції вказана адреса.
«Наші споживачі у цьому місяці отримали квитанції з деякими змінами. У них виникло питання – чому, а декого це навіть обурило. Проте таким чином «Житомиргаз» дбає про їхню безпеку, адже на шляху до споживача доступ до квитанції можуть мати сторонні особи. Квитанції зазвичай потрапляють не безпосереднього в руки нашим клієнтам, а через поштову скриньку чи в інший спосіб. А відсутність даних, за якими можна ідентифікувати особу, захистить від потрапляння інформації до третіх осіб», – пояснив заступник голови правління з постачання та обліку газу Віталій Косенко.
ПАТ «Житомиргаз» дотримується чинного законодавства про захист персональних даних (Закон України «Про захист персональних даних» вiд 13.05.2014 № 1262-VII).
RuporZT
|