Як повідомили Інтернет-виданню
Рупор Житомира в прес-службі облдержадміністрації, за повідомленням головного фінансового управління облдержадміністрації, протягом перших 6 місяців до загального фонду обласного бюджету надійшло 195,9 млн. грн., що на 12,7 млн. грн. (на 6,9 %) перевищує затверджений обласною радою показник на цей період. Сума отриманих надходжень становить 28 млн. грн., що на 16,7 % більше за відповідний період минулого року.
Відповідно до рішення обласної ради від 16.08.2012 № 624, кошти від перевиконання обласного бюджету спрямовано на видатки обласного бюджету (9,1 млн. грн.) та бюджети районів і міст (3,1 млн. грн.).
У розподілі коштів обласного бюджету перевага надана галузі охорони здоров’я, на розвиток якої виділено 6,6 млн. грн., що становить 54 % від загальної суми.
При цьому на галузь спрямовано 4,7 млн. грн. на реконструкцію приміщення та придбання медичного обладнання для кардіохірургічного центру обласної клінічної лікарні, а решта суми – на ремонт медичного обладнання та поточне утримання установ.
На галузь культури регіону з обласного бюджету спрямовано 2,1 млн. грн., 1,9 млн. грн. із яких – на капітальний ремонт обласної філармонії.
Крім того, на виконання заходів галузевих програм виділено 0,3 млн. грн.
Районам і містам з обласного бюджету надана субвенція на вирішення нагальних проблем щодо ремонту приміщень та інженерних мереж, зокрема будівництво очисних споруд м. Бердичів (400 тис. грн.), капремонт котельні Брусилівської гімназії (200 тис. грн.), придбання котельного обладнання та підготовки теплового господарства смт Озерне (350 тис. грн.), капремонт приміщень дошкільних навчальних закладів Народицького району (350 тис. грн.), ремонт водогінних мереж у селах Народицького району (190 тис. грн.), будівництво, реконструкцію та капремонт котелень закладів охорони здоров’я та освіти Овруцького району (550 тис. грн.), надання матеріальної допомоги жителям м. Овруча для переведення житла на індивідуальне опалення (195 тис. грн.), ремонт даху Чуднівського селищного палацу культури (100 тис. грн.).