Зовнішня реклама: розміщення на білбордахДля того, щоб товар, продукція чи послуга успішно продавались, потрібно зробити їм якісну та ефективну рекламу, яка буде знайомити та інформувати, проте не буде нав’язливою чи викликати негативні емоції, як скажімо, інтернет-реклама, яка постійно з’являється в самий важливий момент та заважає працювати, а отже дратує. Зовнішня реклама вже досить давно підтвердила свою ефективність і сьогодні також не втрачає своєї актуальності, а можливо навіть і набирає більшу популярність, та впевнено доводить свою дієвість. Зображення на білбордах, сітілайтах чи відеоекранах, мимоволі привертають нашу увагу та залишають відповідний слід в нашій пам’яті. Замовити зовнішню рекламу у Вінниці або ж отримати відповіді на свої питання можна онлайн
https://antaris.in.ua/market/bigbordy/vinnica, а досвідчені спеціалісті допоможуть розробити ефективну рекламну компанію відповідно до побажань замовника та особливостей продукції.
Хто і що може рекламувати на білбордах?Будь-хто і будь-що – буде об’єктивна відповідь на це питання. Адже сфери діяльності замовників, об’єми продаж їх продукції, як і їх фінансові можливості можуть бути абсолютно різними. І скористатися зовнішньою рекламою для просування чи розкрути свого бренду чи продукції зможе кожен бажаючий.
Рекламу своєї продукції чи бренду розміщують на білбордах і підприємці, які лише започатковують власну справу, і крупні вже відомі компанії, і представники сфери послуг та багато інших напрямків. Оскільки зовнішня реклама доступна до замовлення практично кожному, але надзвичайно дієва та ефективна. Тому можна побачити на бордах міста зображення самого різного характеру та змісту, наприклад улюблених напоїв чи ковбасних виробів, оригінальне запрошення на відкриття виставки або ж до салону краси, і навіть привітання з днем народження або ж признання в кохані. І зображення з таким оригінальним змістом теж можна побачити на білбордах.
Для того щоб реклама була максимально ефективною варто довіритись професіоналам, як виконають повністю весь цикл виготовлення зовнішньої реклами:
- Детальне ознайомлення з завданням замовника
- Вивчення цільової аудиторії
- Аналіз маршрутів, по яким рухається цільова аудиторія
- Підбір бігбордів
- Розроблення макету реклами
- Друк постерів
- Монтаж постерів на конструкції
- Фотозвіт
Як вибрати місце для розміщення рекламиДля того, щоб зовнішня реклама була дієвою варто правильно обрати місце її розміщення. Тут необхідно враховувати декілька критеріїв, безпосередньо специфіку самого товару та його цільову аудиторію. Безумовно, тут допоможуть спеціалісти з рекламного агентства, проте замовнику теж потрібно розуміти, де буде найкраще працювати реклама його продукції.
- Особливості товару, що рекламуємо. Наприклад інформацію про відкриття нового магазину чи акційні пропозиції в торгівельному закладі розміщувати в відносній близькості, щоб проінформувати якомога більше мешканців мікрорайону або ж напрямок сільського господарства навряд чи спрацює в центрі великого міста біля розважального центру.
- Аудиторію, кого може зацікавити товар. Тут потрібно чітко знати, хто Товари для автомобілістів можна рекламувати на бордах розташованих на трасах, новинки гаджетів, магазин стильного одягу або ж косметичні засоби можуть зацікавити молодь, а отже студентство, тому зовнішня реклама продукції, що зацікавить цей сегмент буде ефективною скажімо біля навчальних закладів, товари для спорту чи спортмагазин можна рекламувати біля стадіону або ж спорткомплексу .
- Місця скуплення людей або жвавості пішохідних чи транспортних артерій. Цей момент актуальний в кожному випадку і дієвий завжди. Зрозуміло, що чим більше людей побачить зображення на білборді, навіть тих кому це не цікаво і не потрібно, але разом с тим вдасться і більше охопити потенціального клієнта, і значить краще спрацює реклама і якщо не одразу то через деякий час обов’язково.

Зовнішня реклама: охоплення та дієвість
Щоденно перед нашими очима опиняються різноманітні борди і ми, навіть не задумуючись, звертаємо на них свий погляд, щось може зацікавити і спонукає детальніше розглянути зображену інформацію, або ж достатньо було погляду, щоб картинка відклалася в нашій голові і знову відтвориться в пам’яті при потребі чи відповідних умовах. Тому така реклама є дуже популярною та широко застосовується для розкрутки та просування брендів та товарів, оскільки одразу потрапляє безпосередньо до аудиторії можливих споживачів. Людина не зможе її перемотати чи переключити як з інтернет-рекламою, або ж просто викинути навіть не подивившись, як з листівками, а зображення розміщене на великому борді добре видно ще здалеку і на великій відстані, одразу привертає до себе увагу і навіть якщо не цікаво, захочеться подивитися, що ж там таке. Це ще одна перевага, що дозволяє охопити якомога більше людей для ознайомлення і надати їм потрібну інформацію від рекламодавця.