Безбар’єрність – це бачити людей серцем. Стартувала всеукраїнська комунікаційна кампанія

16.11 15:50    
Безбар’єрність – це бачити людей серцем. Стартувала всеукраїнська комунікаційна кампанія

В Україні стартувала соціальна комунікаційна кампанія з просування безбар’єрного спілкування. Одночасно в усіх областях з’явилися постери, які розкривають значення терміну «безбар’єрність» простими і зрозумілими образами.

Про безбар’єрність розповідається у десятьох варіантах: ходити на танці в будь-якому віці, зручно зайти в тролейбус з дитячим візком, коли на кріслі колісному можна дістатися всюди, інтернет не тільки в райцентрі, низькі пороги та широкі двері, коли небайдужий до проблем інших, коли сходинки не стають на заваді, гуляти містом усією родиною, велосипедні доріжки по всьому місту. А фінальне повідомлення торкається найкращого, що є в кожному з нас: безбар’єрність – це бачити людей серцем.

Таким чином розкривається нова філософія безбар’єрності – коли ми всі є невід’ємною частиною суспільства, в якому всім має бути комфортно незалежно від статі, віку, фізичних та інших відмінностей, де кожному забезпечені однакові права і можливості реалізації.

А розпочати пропонується з використання безбар’єрного спілкування – що це та «з чим його їсти» нам пропонується дізнатись у Довіднику безбар’єрності на сайті bf.in.ua.

Довідник безбар’єрності – це посібник, покликаний зафіксувати нові норми безбар’єрної мови та стати гідом з коректного спілкування, цей проєкт реалізований за ініціативи першої леді Олени Зеленської.

«У комунікації приховано набагато більше сенсів, ніж нам здається. Цей Довідник допоможе розкрити нові, додаткові смисли, коли в центрі уваги – людина та її різноманіття. І це стане першим кроком у формуванні нової етики спілкування», – зазначила Олена Зеленська під час презентації Довідника журналістам і головним редакторам провідних українських медіа у вересні.

Завдання кампанії – достукатися до сердець українців, щоб ми ламали стереотипи та упередження у міжособистісному спілкуванні і використовували повагу до кожної людини. Ця кампанія примушує замислитися, щоб усвідомити просту істину: наші відмінності – це наша перевага. Тільки різними ми стаємо повноцінними.

Партнерами проєкту «Довідник безбар’єрності» виступили ДТЕК, Danone, Fairmont Grand Hotel Kyiv, Inka, 1+1 media, Доступно.UA, Happy Today.

RuporZT


Коментарів: 0 Додати коментар Роздрукувати
Україна Цікавинка Скандали
17 жовтня 19:00
Щорічний фінансовий тиждень International Monetary Fund ...
17 жовтня 18:58
Надійне партнерство України та США відіграє важливу рол ...
17 жовтня 18:56
МОЗ: е-Направлення та медвисновки створюються лікуючим ...
17 жовтня 18:55
Представниця Уповноваженого Верховної Ради України з пр ...
17 жовтня 18:54
Правова основа безпеки: відбулись навчально-методичні з ...
17 жовтня 18:30
Як зібрати сумку в пологовий будинок: список речей для ...
17 жовтня 18:29
Професійна ароматизація приміщень від «Solo Air»: що це ...
17 жовтня 18:28
Рокла: ключовий помічник для складу та логістики
13 жовтня 18:01
Как выбрать велосипед и не переплатить
13 жовтня 17:58
Параметры выбора дверных ручек в квартиру
07 квітня 15:37
ДБР затримало депутата Житомирської облради, який за 10 ...
04 березня 22:30
У Житомирі викрили організовану групу медиків, які за г ...
28 лютого 23:18
Затримано завербованого ворогом агента, який готував ви ...
24 лютого 12:59
СБУ викрила настоятеля храму Житомирської єпархії УПЦ ( ...
14 лютого 15:41
Судді районного суду Житомирщини, яка «злила» фігуранта ...
Погода
Опитування
Чи задоволені Ви центральним опаленням у квартирі?
Так, повністю
Так, але хотілось би і краще
Ні
В мене інший вид опалення