Топ-5 незвичних покупок через «Магазин» ПриватБанку

Топ-5 незвичних покупок через «Магазин» ПриватБанку

14.07 09:19    
У Житомирському відділенні ПриватБанку (відділення Глобал Сіті) вже майже 11 місяців працює спеціальний “Магазин”, в якому можна придбати будь-який товар через Інтернет.

Крім найпопулярніших товарів, мешканці Житомира вже встигли випробувати “Магазин” і незвичними покупками. За результатами роботи спеціального “Магазину” в Житомирі можна виділити топ-5 незвичних покупок в Інтернеті через ПриватБанк.

Металошукачі.
Автомобільні шини.
Електрокультиватор.
Меблі.
Кава, чай.


За словами спеціаліста по обслуговуванню клієнтів – експертом з інтернет-продажів Житомирського РУ ПриватБанку Віти Ювченко, все більше українців віддають перевагу здійсненню купівель в Інтернеті. В онлайн-магазині є безліч переваг. Серед них, наприклад, знайти потрібну річ у мережі можна за пару хвилин, а ціни набагато нижчі, ніж у звичайних магазинах. Також можна вибрати зручний спосіб оплати та доставки.

Найчастіше житомиряни цікавляться ноутбуками, фотоапаратами, телефонами, телевізорами, парфумами, прасками, одягом. Однак, вже переконались, що через “Магазин” ПриватБанку можна знайти та купити і незвичні товари.

«Магазин» працює за дуже прозорою технологією – клієнт повідомляє, що бажає придбати, консультант допомагає обрати найвигідніші пропозиції, а також оформити та оплатити замовлення на сайті інтернет-магазину. Після чого банк за бажанням клієнта допомагає оформити кредит, партнер відправляє товар у «Магазин», а менеджер одразу ж повідомляє клієнта про прибуття замовлення. На кінцевому етапі клієнт отримує бажаний товар у «Магазині». Якщо ж клієнт хоче повернути товар, то діють стандартні правила повернення товару в інтернет-магазинах – від 14-ти до 30-ти днів залежно від сайта-продавця.

«Магазин» пропонує перевірений перелік сайтів-партнерів та забезпечує повний юридичний супровід клієнтів від замовлення до отримання товару. На будь-який товар, який придбано в «Магазині», видається гарантія. Якщо товар не прийшов, продавець помилився у розмірах або товар із браком, клієнт не залишається наодинці зі спірними ситуаціями, усі питання вирішуються за посередництвом консультантів ПриватБанку.

У Житомирі тільки за останні чотири місяці сервісом «Магазин» скористались понад 425 покупців.

RuporZT


Коментарів: 0 Додати коментар Роздрукувати За матеріалами: http://ruporzt.com.ua/
Україна Цікавинка Скандали
Вчора 18:55
Представниця Уповноваженого Верховної Ради України з пр ...
Вчора 18:54
Правова основа безпеки: відбулись навчально-методичні з ...
Вчора 18:53
Крек, гашиш, канабіс – прикордонники Ізмаїльського заго ...
Вчора 18:53
На Закарпатті викрили перевертня у погонах
Вчора 18:53
Соціальна місія прикордонників: турбота про родини тих, ...
Вчора 19:00
Щорічний фінансовий тиждень International Monetary Fund ...
Вчора 18:58
Надійне партнерство України та США відіграє важливу рол ...
Вчора 18:56
МОЗ: е-Направлення та медвисновки створюються лікуючим ...
Вчора 18:54
Денис Шмигаль обговорив посилення співробітництва з Мін ...
Вчора 18:52
Мінцифри: Резиденти Дія.Сіty заплатили ₴53+ млрд ...
07 квітня 15:37
ДБР затримало депутата Житомирської облради, який за 10 ...
04 березня 22:30
У Житомирі викрили організовану групу медиків, які за г ...
28 лютого 23:18
Затримано завербованого ворогом агента, який готував ви ...
24 лютого 12:59
СБУ викрила настоятеля храму Житомирської єпархії УПЦ ( ...
14 лютого 15:41
Судді районного суду Житомирщини, яка «злила» фігуранта ...
Погода
Опитування
Чи задоволені Ви центральним опаленням у квартирі?
Так, повністю
Так, але хотілось би і краще
Ні
В мене інший вид опалення