За час втілення програми ПриватБанку “Добрий ревізор” на Житомирщині було проведено сім ревізій і перевірено шість відділень.
За результатами ревізій четверо працівників ПриватБанку отримали відзнаки і фінансову винагороду за блискуче обслуговування клієнтів. Два відділення банку нагороджені по нещодавно впровадженому новому напрямку ревізії - за якість та комфорт технічного стану приміщення.
“Добрий ревізор” - проект ПриватБанку, який стартував у квітні 2015 року, націлений на пошук і поширення кращого досвіду обслуговування, мотивацію кращих працівників та їх відзнаку за гарну роботу грошовою премією чи подякою.
У ролі “доброго ревізора” на Житомирщині ревізії проводили люди різних професій, захоплень і вікових категорій.
Зокрема, провокували, перевіряли та оцінювали працівників ПриватБанку студентка, дизайнер, журналіст, редактор сайту, адвокат, бухгалтер, школярка.
Ревізори звертали увагу на чистоту у відділенні, чи є інформаційні листівки, стежили за тим, як працівники обслуговують інших клієнтів. Після цього обирали працівника, обслуговування якого їм найбільш подобалось, і ставали таємним клієнтом.
Крім питань по банківських продуктах і послугах, ревізори перевіряли і як працівники будуть себе поводити у нестандартних ситуаціях.
Наприклад, озброївшись ст. 34 Конституції України про вільне збирання і поширення інформації, ревізор спробувала відкрито пофотографувати інформаційні буклети у відділенні - їй ніхто не перешкоджав цього робити.
Ще один ревізор спілкувалась у відділенні виключно польською мовою, таким чином перевіряла реакцію працівниці ПриватБанку, чи допоможуть іноземцю у вирішенні банківського питання.
Ревізії дозволяють не лише нагородити кращих працівників, а й відмітити недоліки у відділенні, в обслуговуванні і в подальшому їх виправити.
Однією із перших нагороджених стала Олена Крижановська, спеціаліст з обслуговування клієнтів у відділенні ПриватБанку “Центральне” (вулиця Івана Кочерги, м. Житомир).
Сертифікат став хорошою мотиваційною підтримкою для Олени, яка є вимушеною переселенкою з Луганщини. Жінка швидше адаптувалася та зазначає, що почала ще більше приділяти уваги якості обслуговування.
На Житомирщині продовжується втілення проекту “Добрий ревізор”. Стати “добрим ревізором” може кожен бажаючий. Для цього необхідно зв’язатись із керівником Житомирського регіонального прес-офісу ПриватБанку, аккаунт в соціальній мережі facebook https://www.facebook.com/olenka.smolyanova?fref=ts або написати на пошту pressZH@privatbank.ua .