У початкових класах 4 шкіл Житомирщини проведуть навчальний експеримент
15.08 14:55
4 школи з Житомирської області ввійшли до переліку навчальних закладів, які беруть участь у всеукраїнському експерименті «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової загальної середньої освіти». Перелік зі 100 загальноосвітніх навчальних закладів, в яких протягом 2017-2022 рр. проводитиметься експеримент, затверджено Наказом Міністерства освіти і науки України від 13 липня 2017 р. № 1028. Програма всеукраїнського експерименту з метою практичної реалізації концепції Нової української школи реалізується у початкових класах 4 закладів Житомирщини: Коростенський міський ліцей Житомирської області; Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 28 м. Житомира імені гетьмана Івана Виговського; Новоград-Волинський колегіум Житомирської області; Комунальна установа Романівської районної ради «Опорний навчальний заклад «Романівська гімназія» Житомирської області. Наразі вчителі перших класів проходять навчання у практичних семінарах у Києві за участю тренерів з питань впровадження Державного стандарту початкової загальної середньої освіти – це один із заходів першого організаційно-підготовчого етапу програми експерименту у липні-жовтні 2017 року. Також буде створено робочу групи вчених і вчителів, які здійснюватимуть науково-методичний супровід експерименту. Пізніше у Житомирі відбудеться перепідготовка педагогічних працівників за інтегрованими курсами у початковій школі. Протягом другого формувального етапу експерименту у листопаді 2017 р. – травні 2022 р. для учасників експерименту відбудеться апробація та внесення коректив до навчально-методичного процесу в початковій школі. Навчання у цих класах проводитиметься безпосередньо за експериментальною методикою. МОН моніторитиме хід експерименту та здійснюватиме його проміжне коригування за необхідності. У червені-жовтні 2022 р. планується узагальнити результати – третій етап всеукраїнського експерименту: визначити динаміку показників ефективності розвитку академічних здібностей в учнів початкової школи – учасників експерименту; провести серії семінарів, конференцій і круглих столів, спрямованих на розповсюдження перспективного досвіду щодо впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти підготувати та видати навчальні і методичні посібники, методичні рекомендації за результатами експерименту.
RuporZT
|