Робоча група “Прозорість та підзвітність” продовжує аналіз оголошених тендерних закупівель. Станом на 07.08.2025 року провели моніторинг закупівель по 10 територіальним громадам. Під час засідання робочої групи було винесено на розгляд 6 закупівель, які пов’язані з капітальними ремонтами, коригувальними та завершальними роботами, будівництвом, експлуатацією електричних установок та відновленням пропускної здатності зливової мережі.
03 липня 2025 року Міським Комунальним підприємством «Бердичівводоканал» проведено закупівлю без використання електронної системи закупівель — роботи з коригування проектно – кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція мереж водопостачання МКП «Бердичівводоканал» м. Бердичева на суму 550 000 грн. Замовник очікує виконання послуг до 26 грудня 2025 року. Оплата здійснюється у розмірі 20% від суми договору протягом 5 банківських днів після підписання договору, а остаточні розрахунки протягом 20 банківських днів з моменту підписання акту приймання передачі виконаних робіт. В закупівлі прийняв участь один учасник ТОВ «ЖИТОМИРСЬКА АРХІТЕКТУРНО-ПЛАНУВАЛЬНА МАЙСТЕРНЯ» з пропозицією в сумі 550 000 грн. 03 липня 2025 року Замовником оприлюднено договір № 175 від 27.06.2025 року з Переможцем.
10 липня 2025 року Управлінням освіти і науки Бердичівської міської ради проведено закупівлю без використання електронної системи — будівництво спортивного майданчика з м’яким покриттям на території навчально-виховного комплексу «Школа-гімназія-ліцей» № 10 м. Бердичева» на суму 1 324 006 грн. Замовник очікує виконання послуг до 30 листопада 2025 року. Оплата здійснюється протягом 20 банківських днів з моменту підписання акту приймання передачі виконаних робіт. В закупівлі прийняв участь один учасник ФОП ПАПІРНИК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ з пропозицією в сумі 1 324 006 грн. 10 липня 2025 року Замовником оприлюднено договір № 200 від 10.07.2025 року з Переможцем – ФОП ПАПІРНИК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ.
11 липня 2025 року Комунальним підприємством Андрушівської міської ради «Комсервіс» проведено закупівлю без використання електронної системи — експлуатація електричних установок на суму 1 369 621 грн. Замовник очікує виконання послуг до 31 серпня 2025 року. Оплата здійснюється протягом 5 робочих днів з моменту підписання акту приймання передачі наданих послуг. В закупівлі прийняв участь один учасник – АТ «Житомиробленерго» з пропозицією в сумі – 1 369 621,20 грн. 23 липня 2025 року Замовником оприлюднено договір № 21735-н/151/410 від 01.08.2025 року з Переможцем – АТ «Житомиробленерго».
15 липня 2025 року Червоненською селищною радою проведено закупівлю без використання електронної системи закупівель – інші завершальні роботи (Капітальний ремонт адміністративної будівлі Червоненської селищної ради за адресою: с-ще Червоне, вул. Миру, 30) на суму 1 327 396 грн. Замовник очікує виконання послуг з 14 липня 2025 року до 31 грудня 2025 року. Оплата здійснюється протягом 20 робочих днів з моменту підписання акту приймання передачі виконаних робіт. В закупівлі прийняв участь один учасник – ФОП Матвієнко Анатолій Володимирович з пропозицією в сумі 1 327 396 грн. 15 липня 2025 року Замовником оприлюднено договір № 11 від 14.07.2025 року з Переможцем ФОП Матвієнко Анатолій Володимирович.
18 липня 2025 року Райгородоцькою сільською радою оголошено закупівлю — капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Незалежності в селі Мартинівка Бердичівського району на суму 2 627 548 грн. Замовник очікує виконання послуг до 31 грудня 2025 року. Оплата проміжними платежами за виконані роботи на підставі Акту приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) і Довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), підписаних уповноваженими представниками сторін, протягом 15-ти календарних днів з дати їх підписання та отримання фінансування на реєстраційний рахунок. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата за виконанні роботи здійснюється протягом 5-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 02 серпня 2025 року. В закупівлі прийняв участь один учасник – Виробничо-комерційна фірма «Урарту» з пропозицією в сумі 2611283 грн. Станом на 06.08.2025 Виробничо-комерційна фірма «Урарту» очікує рішення Замовника. Всі подальші рішення Замовника будуть опубліковано в системі Prozorro.
25 липня 2025 року Міським комунальним підприємством «Бердичівкомунсервіс» оголошено закупівлю — відновлення пропускної здатності зливової мережі (Гідродинамічне очищення мережі зливової каналізації) за адресою: м. Бердичів (коригування) на суму 1 457 000 грн. Замовник очікує виконання послуг до 10 грудня 2025 року. Оплата послуг здійснюється за фактом надання послуг на підставі оформлених належним чином форми № КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (далі – Довідка) та форми № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (далі – Акт), протягом 20 робочих днів з моменту отримання фінансування на розрахунковий рахунок Замовника. 29 липня 2025 року подано скаргу до Антимонопольного комітету України щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, розгляд призначено на 08 серпня 2025 року Всі подальші рішення Замовника будуть опубліковано в системі Prozorro.
Всі договори опубліковані на офіційному майданчику Прозоро та доступні для перегляду.
Члени робочої групи вважають проведені закупівлі доречними та обґрунтованими у відповідності до норм чинного законодавства.
Джерело: https://ruporzt.com.ua/oblasni_novini/226235-prozorst-ta-pdzvtnst-analz-zakupvel-robochoyu-grupoyu-pri-berdichvsky-rva.html