Євген Демчик про транспортну реформу у Житомирі: Ми працюємо для житомирян, і їхні інтереси мають бути враховані

08.07 13:39    
Євген Демчик про транспортну реформу у Житомирі: Ми працюємо для житомирян, і їхні інтереси мають бути враховані

6 липня в прес-центрі Житомирської міської ради пройшла конференція на тему «Транспортна реформа: особливості та труднощі втілення». В ній взяли участь представники громадських та політичних організацій, ЗМІ.

Транспортна реформа в місті передбачає запровадження «єдиного квитка», виведення маршрутних таксі з центральних вулиць, закупку нового екологічного транспорту, зміну маршрутів оновлення технічного складу, покращення якості послуг.

На думку спікера заходу, заступника міського голови Євгена Демчика, результату можна буде досягнути в найкоротші терміни, особливо тепер, коли проведено конкурс та підписано якісно нові договори з перевізниками.

«8-ми годинний конкурс був прозорий, демократичний, задекларований у сесійній залі, зі ЗМІ та громадою. Усі могли поставити запитання перевізникам, організатору, обговорити кандидатів. У конкурсі завжди є переможець та той, хто програв. Ми отримали важіль контролю якості послуг. Зрозуміло, що були дискусії, прив’язували політику. Нами об’єктивно були розглянути усі запаковані конверти з печатками», - сказав Євген Демчик.

Член конкурсного комітету Дмитро Ткачук вважає, що не так просто перевізники пішли на такий договір: «Це говорить про те, що була домовленість, що перевізники приймуть незручний договір, натомість отримують договір, перемогу, і не на три роки, а на п’ять. Я навів аргументи, чому результати конкурсу мають бути скасовані».

Також на конференції оговорювався вечірній рух комунального транспорту, дублювання маршрутів центральними вулицями та встановлення нових зупинок. Керівництво міста запевнило громаду, що усі питання тримаються на контролі, й для їхнього вирішення потрібно пройти ряд процедур. Тим не менш, транспортній реформі – бути.

«Нині вже багато чого змінилося у якості та контролі пасажирських перевезень. І це не лише онлайн моніторинг, гаряча лінія, а постійні інспекції на зупинках, реагування на усі скарги та поради громадян. Ми працюємо для житомирян, і їхні інтереси мають бути враховані», - сказав Євген Демчик.

RuporZT


Коментарів: 0 Додати коментар Роздрукувати За матеріалами: http://ruporzt.com.ua/
Україна Цікавинка Скандали
Сьогодні 00:03
Держаудитслужба обмінялася досвідом із словацькими коле ...
Сьогодні 00:02
Прикордонники Чернівецького загону зірвали оборудку пач ...
Сьогодні 00:01
Фіктивна реабілітація військових: слідчі скерували до с ...
Сьогодні 00:00
Поліцейські викрили розтрату 15 млн грн у профспілках о ...
Вчора 23:59
СБУ затримала агента рф, який намагався облаштувати «ві ...
Вчора 23:56
Ринок праці в умовах повномасштабної війни: результати ...
Вчора 23:54
У 2025 році Україна отримала 105,7 млн доларів США за р ...
Вчора 23:52
Мінекономіки: Як отримати митні стимули учаснику індуст ...
Вчора 23:50
МОН: Нові можливості для навчання восьмикласників – е-д ...
Вчора 23:48
На Одещині працюють рятувальники з 12 регіонів України, ...
07 квітня 15:37
ДБР затримало депутата Житомирської облради, який за 10 ...
04 березня 22:30
У Житомирі викрили організовану групу медиків, які за г ...
28 лютого 23:18
Затримано завербованого ворогом агента, який готував ви ...
24 лютого 12:59
СБУ викрила настоятеля храму Житомирської єпархії УПЦ ( ...
14 лютого 15:41
Судді районного суду Житомирщини, яка «злила» фігуранта ...
Погода
Опитування
Чи задоволені Ви центральним опаленням у квартирі?
Так, повністю
Так, але хотілось би і краще
Ні
В мене інший вид опалення