У Резерв+ з'явився новий тип відстрочки: хто може скористатися
28.11 18:02
Узастосунку для військовозобов'язаних Резерв+ з'явилася нова опція — тепер онлайн можна подати запит на відстрочку тим, хто має батька або матір з інвалідністю I чи II групи. Надана відстрочка автоматично продовжуватиметься відповідно до нового порядку оформлення і продовження відстрочок від мобілізації, що діє з 1 листопада 2025 року.
Новий тип відстрочки доступний для тих, хто доглядає за батьком або матір'ю з інвалідністю — своїми або чоловіка/дружини. Важливо: дані про встановлену інвалідність мають бути внесені до інформаційних систем Мінсоцполітики або Пенсійного фонду України.
Як подати запит
Ця відстрочка оформлюється за тим самим принципом, що й інші типи, і в застосунку вже налічується 11 таких.
Так, спершу оновіть Резерв+ до останньої версії. Ви можете також увімкнути автоматичне оновлення, щоб завжди користуватися актуальною версією.
Авторизуйтеся у застосунку.
Натисніть на три крапки на головному екрані → виберіть пункт «Подати запит на відстрочку».
Виберіть категорію «Маю батька або матір з інвалідністю».
Подайте запит і очікуйте сповіщення з результатом.
Наразі послуга доступна онлайн, якщо військовозобов’язаний — єдина повнолітня дитина людини з інвалідністю і в сім’ї є тільки один із батьків. Якщо є інші повнолітні діти або обидва батьки, подати запит не можна.
Що робити при відмові
Якщо ви маєте підстави для відстрочки, перевірте та актуалізуйте свої дані у системах Мінсоцполітики. Часто відмова пов’язана саме з відсутньою або некоректною інформацією в реєстрах.
Можуть відображатися два типи сповіщень:
«Ваших батька або матері не знайшли в реєстрах» — може бути відсутня інформація про людину з інвалідністю в системах Мінсоцполітики чи Пенсійного фонду України, або ж можуть бути неточності в персональних даних.
«Дані ваших батька або матері не дають підстави отримати відстрочку» — це означає, що інвалідність батька чи матері не тієї групи, або термін дії інвалідності закінчився.
В обох випадках радимо актуалізувати дані про людину з інвалідністю. Це можна зробити, звернувшись до:
органу соціального захисту населення (ОСЗН) за зареєстрованим місцем проживання; центру надання адміністративних послуг (ЦНАП). Внести дані або їх оновити також можна онлайн — за допомогою Електронного кабінету особи з інвалідністю. Якщо людина ще не облікована в ЦБІ, потрібно пройти первинну реєстрацію.
Які документи потрібні для актуалізації та що варто перевірити, можна дізнатися за посиланням.
RuporZT
|