Робоча група «Прозорість та підзвітність» продовжує аналіз оголошених публічних закупівель.
Виконавчий комітет Житомирської міської ради Житомирської області 04 липня 2025 року опублікував тендерну документацію публічної закупівлі «Квадрокоптер (2 лоти)», очікувана вартість 6 млн 706 тис. грн. Відповідно до умов Лоту 1 Замовник має намір придбати Квадрокоптер DJI Mavic 3 Pro або еквівалент у кількості 20 одиниць зі строком поставка до 06 серпня 2025 року з повною післяплатою по завершенню поставки товару. Визначений пакет документів надіслав один учасник – ФОП ОСТАПЕНКО АЛІНА СЕРГІЇВНА з ціновою пропозицією 1 млн 748 тис. грн. Проаналізувавши тендерну пропозицію на предмет відповідності оголошеним вимогам Замовник констатував відсутність недоліків та 15 липня Замовник оголосив учасника переможцем закупівлі. 22 липня сторони підписали договір з подальшим його опублікуванням на офіційному майданчику Prozorro.
Відповідно до умов Лоту 2 Замовник має намір придбати Квадрокоптер DJI Matrice 4T з додатковими АКБ або еквівалент у кількості 20 одиниць зі строком поставка до 06 серпня 2025 року з повною післяплатою по завершенню поставки товару. Визначений пакет документів надіслало два учасника: ТОВ «СЕЙЛКОМТРЕЙД» з ціновою пропозицією 4 млн 900 тис. грн та ТОВ «М-АГРО» з ціновою пропозицією 4 млн 022 тис. грн. Проаналізувавши тендерну пропозицію на предмет відповідності оголошеним вимогам Замовник констатував відсутність недоліків у пакеті документів ТОВ «М-АГРО» та 17 липня Замовник оголосив учасника переможцем закупівлі. 24 липня сторони підписали договір з подальшим його опублікуванням на офіційному майданчику Prozorro.
10 липня 2025 року комунальне підприємство «Житомиртеплокомуненерго» Житомирської міської ради опублікувало тендерну документацію публічної закупівлі «Реконструкція системи електропостачання котельні РК-10 з влаштуванням точки підключення когенераційної блочно-модульної установки avus 500plus NG в м. Житомир», очікувана вартість 29 млн 250 тис. грн. Аукціон відбувся 25 липня 2025 року. Триває аналіз пропозицій та визначення переможця.
Ліцей №1 імені Густава Олізара Коростишівської міської ради 11 липня 2025 року опублікував тендерну документацію публічної закупівлі «Комплекти обладнання для навчальних кабінетів», очікувана вартість 5 млн 750 тис. грн. Замовник має намір придбати 13 комплектів для наповнення навчальних аудиторій зі строком поставки до 15 грудня 2025 року з повною післяплатою по завершенню поставки товару. Визначений пакет документів надіслав єдиний учасник – ТОВ «СКУЛ ЛАБ» з ціновою пропозицією 5 млн 747 тис. грн. Проаналізувавши тендерну пропозицію на предмет відповідності оголошеним вимогам Замовник констатував відсутність недоліків у пакеті документів учасника та 23 липня Замовник оголосив учасника переможцем закупівлі. Наступний етап підписання договору поставки з подальшим його опублікуванням на офіційному майданчику Prozorro.
11 липня 2025 року Комунальне підприємство «Житомирводоканал» Житомирської міської ради опублікував тендерну документацію публічної закупівлі «Реконструкція (технічне переоснащення) автоматизованої системи обліку водоспоживання міста Житомира (коригування) (2 черга. Загально-будинковий облік)», очікувана вартість 21 млн 220 тис. грн. Замовник має намір придбати роботи зі встановлення завчасно закупленого обладнання зі строком надання до 31 грудня 2026 року. Прийом тендерних пропозицій тривав з 11.07.2025 по 26.07.2025 року. Проведення аукціону було заплановане на 28 липня 2025 року. Триває аналіз пропозицій та визначення переможця.
13 липня 2025 року комунальне підприємство «Житомиртеплокомуненерго» Житомирської міської ради опублікувало тендерну документацію публічної закупівлі «Технічне переоснащення мережних насосів районної котельні №6 в м. Житомирі. (коригування)», очікувана вартість 13 млн 046 тис. грн. Прийом пропозицій триває з 11.07.2025 до 28.07.2025. Проєктом договору передбачено повну післяоплату наданих послуг. Очікується, що роботи на об’єкті будуть завершені до 31 грудня 2025 року. Проведення аукціону було заплановано на 28 липня 2025 року. Триває аналіз пропозицій та визначення переможця.
14 липня 2025 року Відділ освіти, молоді та спорту Черняхівської селищної ради опублікував тендерну документацію публічної закупівлі «Капітальний ремонт котельні з заміною твердопаливних котлів Черняхівського ліцею №1 Черняхівської селищної ради, з очікуваною вартістю 8 млн 567 тис. грн. Прийом пропозицій тривав з 14.07.2025 до 29.07.2025. Проєктом договору передбачено повну післяоплату наданих послуг. Очікується , що роботи на об’єкті будуть завершені до 15 жовтня 2025 року. Проведення аукціону було заплановано на 29 липня 2025 року. Триває аналіз пропозицій та визначення переможця.
Джерело: https://ruporzt.com.ua/vlada/225411-prozorst-ta-pdzvtnst-analz-zakupvel-vartstyu-blshe-5-mln-grn-provedenih-u-dekad-lipnya-2025-roku-ustanovami-organzacyami-zhitomirskoyi-oblast.html