Як повідомили Інтернет-виданню
Рупор Житомира в Прес-службі КРУ в Житомирській області, проведеною КРУ в Житомирській області ревізією фінансово-господарської діяльності виконавчого комітету Житомирської міської ради за період з 01.09.2009 по 01.12.2010 року встановлено ряд серйозних порушень фінансової дисципліни.
Ревізорами встановлено, що в порушення законодавства будівельною фірмою не було сплачено до спеціального фонду міського бюджету кошти на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури в розмірі 4% від вартості будівельно-монтажних робіт об’єкта архітектури (багатоквартирний житловий будинок) до прийняття його в експлуатацію, внаслідок чого цільовим фондом міського бюджету недоотримано 1,37 млн. гривень.
Крім того, виявлено, що на підставі рішень Житомирської міської ради від 23.12.2009 № 1134 та від 02.03.2010 № 1194 «Про розгляд звернень юридичних та фізичних осіб-суб’єктів підприємницької діяльності щодо внесення змін та доповнень в діючі договори оренди (сервітутів)» - у місячний термін після прийняття цих рішень до договорів оренди земельних ділянок мають вноситись зміни в частині збільшення розміру орендної плати. Зазначені зміни вносяться у зв’язку із збільшенням розміру нормативної оцінки землі. Проте, зміни до договорів оренди не були внесені. Внаслідок цього місцевими бюджетами недоотримано 215,3 тис. гривень, в тому числі: міським бюджетом – 161,5 тис. грн. та обласним бюджетом – 53,8 тис. грн.
Також, в порушення вимог «Положення про порядок встановлення розмірів та справляння орендної плати за земельні ділянки в м. Житомирі, які перебувають у державній або комунальній власності», затвердженого рішенням Житомирської міськради від 08.04.2009 № 956, при укладанні договору оренди земельної ділянки площею 0,37 га з фізичною особою-підприємцем за відсутності підстав було знижено ставку орендної плати за землю. А саме - застосовано орендну ставку передбачену на період будівництва, в той час, як необхідно було застосувати ставку передбачену для іншої комерційної діяльності (ресторан та офісні приміщення). Як наслідок - у період з 14.05.2010 по 01.12.2010 року недоотримано плати за землю у сумі 148,4 тис. гривень, в тому числі: міським бюджетом - 111,3 тис. грн. та обласним бюджетом – 37,1 тис. грн.
Матеріали ревізії передані до УБОЗ УМВС України в Житомирській області.