Огляд публічних закупівель Житомирської області з очікуваною вартістю понад 5 млн грн
13.08 22:47
У липні 2024 року в Житомирській області були оголошені дві значні публічні закупівлі з очікуваною вартістю понад 5 млн грн. Ці закупівлі мають важливе значення для регіону, оскільки стосуються інфраструктурних проєктів, спрямованих на покращення умов та забезпечення громадян якісними послугами.
Закупівля для реконструкції дільниці посиленого контролю Житомирської виправної колонії №4
23 липня Державна установа «Житомирська виправна колонія (№4)» опублікувала тендерну документацію на проведення публічної закупівлі щодо реконструкції дільниці посиленого контролю. Очікувана вартість цієї закупівлі становить 21 млн 367 тис. грн.
Замовник планує завершити роботи до 01 грудня 2025 року. Прийом пропозицій тривав з 23 липня по 6 серпня 2024 року, після чого 07 серпня відбувся аукціон. На аукціоні були зареєстровані такі тендерні пропозиції:
ПП «СЛМ-ПЛАСТ» з кошторисним розрахунком вартості робіт 18 млн 100 тис. грн (на 15% менше від очікуваної вартості). ПП «Компанія СПЕЦРЕМБУД» з кошторисним розрахунком вартості робіт 19 млн 657 тис. грн (на 8% менше від очікуваної вартості).
Наразі, тендерна пропозиція ПП «СЛМ-ПЛАСТ» знаходиться на розгляді Замовника, який оцінює її відповідність оголошеним вимогам. Всі подальші рішення Замовника будуть опубліковані на офіційному майданчику Prozorro.
Реконструкція системи централізованого водопостачання та водовідведення в Коростені
25 липня Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Коростенської міської ради оголосило тендер на проведення реконструкції системи централізованого водопостачання та водовідведення. Очікувана вартість робіт становить не більше 37 млн 494 тис. грн, а завершення робіт планується до 31 березня 2025 року.
З метою запобігання ризикам, Замовник прийняв ряд застережних заходів:
Вимога банківського гарантування тендерної пропозиції учасника в сумі 187 тис. грн. Включення до проєкту договору пункту щодо забезпечення договору банківською гарантією на користь Замовника в розмірі 5% від вартості підписаного договору. Розподіл оплати за роботи на три частини: 30% авансу, 65% по результатах виконаних робіт, та 5% після опублікування всієї звітної документації.
Прийом пропозицій триватиме до 15 серпня. Як і в попередньому випадку, всі подальші рішення Замовника будуть опубліковані на офіційному майданчику Prozorro.
Ці закупівлі є частиною широкомасштабної програми модернізації інфраструктури та підвищення ефективності державних послуг у Житомирській області. Важливість проведення таких проєктів підкреслюється не лише значними фінансовими інвестиціями, але й суворими вимогами до потенційних виконавців, що гарантує високу якість виконання робіт.
RuporZT
|