Благодійна акція «Почуйте всі!»
02.04 13:33
Загальний опис Всеукраїнської благодійної акції «Почуйте всі!» щодо допомоги дітям з вадами зору 2009 рік
І Організаційний етап
Утворення штабів В кожній області утворений Штаб Всеукраїнського благодійного фонду «Серце до серця» на чолі з Головою. Штаби утворюються, щоб діяти на благо Фонду від свого імені, тому повністю відповідають за свої дії. Штаби організують проведення щорічної акції суспільного збору коштів у співпраці з обласними/районними/міськими управліннями у справах сім’ї, молоді та спорту, центрами соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, службами у справах дітей, управліннями освіти і науки, управліннями охорони здоров’я, центрами позашкільної освіти, молодіжними та громадськими організаціями та засобами масової інформації.
Підбір партнерів та спонсорів Оскільки, для організації збору та суміжних заходів необхідні кошти, Фонд проводить активні пошуки спонсорів. Одним з найважливіших етапів є вибір генерального медіа спонсора та банку. Телеканали широко висвітлюватимуть діяльність Фонду, транслюватиме перебіг Акції та суміжних заходів, а також слугуватиме для оприлюднення результатів збору та подальших закупівель. Банківські працівники, комісії (органи влади, волонтери, ЗМІ) проводитимуть підрахунки, зібраних волонтерами, грошей. Така прозорість і відкритість сприятиме виникненню більшої довіри у населення.
Інформація За декілька тижнів до дня проведення, на кількох загальноукраїнських каналах транслюватиметься рекламний ролик Акції. Головна мета – донести до населення інформацію про суспільний збір та заохочення взяти участь в Акції. Також інформація про день Акції буде присутня на плакатах Фонду та в друкованих виданнях по всій Україні. У рекламному ролику та на друкованій продукції будуть наявні логотипи спонсорів та партнерів.
ІІ Акція – це щорічне свято!
Механізм збору коштів У визначений тиждень проведення Акції (4-10 травня 2009 року) на вулицях міст, районів кожної області працюватимуть волонтери. Кожен з них матиме на собі бейдж-ідентифікатор, захищений печаткою Фонду; індивідуальний номер ідентифікатора буде співпадати з таким як на скриньці, до якої збиратиме гроші даний волонтер. Волонтери матимуть також наклейки-сердечка, які наклеюватимуть усім, хто кидатиме гроші до скриньки, що сприятиме кращій візуалізації кількості небайдужих людей та створюватиме відповідну атмосферу. Також акція має відбутися у загальноосвітніх, позашкільних, професійно-технічних, вищих навчальних закладах у період з 4 по 8 травня 2009 року. В цих закладах повинні бути встановлені скриньки, визначені відповідальні за їх зберігання. Акція у навчальних закладах відбуватиметься з широким залученням учнівської та студентської молоді, педагогів, викладачів, батьків тощо. Також в цей період акція може відбутися на підприємствах, організаціях та установах різних форм власності.
Концерт та інші заходи У день проведення фіналу акції – 9(10) травня 2009 року, в районах, містах областей України відбуватимуться святкові концерти, артисти, молодіжні колективи, вихованці центрів позашкільної освіти на них виступатимуть безкоштовно, щоб показати свою підтримку Фонду. Концерт – це своєрідна подяка для кожного, хто тим чи іншим чином приєднався до нашого благодійного збору. Крім концерту протягом дня відбуватимуться також інші розважальні заходи і конкурси, як наприклад аукціони, на котрих можна буде придбати продукцію Фонду.
ІІІ Розрахунок Акції
Підрахунок зібраних коштів У день проведення Акції в кожному обласному центрі буде спеціально відчинене відділення банку, до якого волонтери приноситимуть заповнені грішми скриньки. Це виглядатиме таким чином. Принісши скриньку, волонтер даватиме її на огляд (перевірка цілісності скриньки) спеціальній комісії. Після цього, в присутності даного волонтера, працівник банку відкриє скриньку, перерахує наявні в ній кошти і впише зібрану суму грошей в спеціально відведену графу на картці іменованій “Звіт” з індивідуальним порядковим номером, ідентичним надрукованому на картці іменованій “Ідентифікатор” та на скриньці. Під записом зібраної суми грошей підписуватиметься працівник банку та волонтер.
Проведення акції у навчальних закладах України (загальноосвітні, позашкільні, професійно-технічні, вищі навчальні заклади) на підприємствах і відомствах має закінчитися 9(10) травня 2009 року. Всі кошти мають бути перераховані на рахунок Фонду через відділення ВАТ «Кредобанк» або інший банк. Якщо цей банк не представлений у районі, місті області, кошти повинні бути перераховані через інші відділення банків (наприклад, Ощадбанк тощо). Фінал акції відбуватиметься 9(10) травня 2009 року у всіх районах і містах України, під час якого численні волонтери збиратимуть на вулицях України кошти. До кінця дня 10 травня 2009 року кошти через відділення Кредобанку мають бути перераховані на рахунок Фонду. Через інші банки не пізніше 12:00 11 травня (понеділок) 2009 року. Усі зібрані в день Акції кошти будуть перераховані на єдиний банківський рахунок Фонду у ВАТ Кредобанк і загальну суму буде висвітлено у ЗМІ.
Контроль зібраних коштів Контроль над зібраними коштами здійснюватиметься Наглядовою Радою, а також відповідними органами державної влади. Певний контроль також може здійснювати кожен бажаючий. На інтернет-сторінці Фонду ( www.fsds.in.ua ) буде поданий список всіх волонтерів по номерах, напроти котрих будуть відповідні, зібрані ними, суми. Тобто, волонтери і їхні знайомі матимуть змогу безпосередньо перевірити правильність звіту Фонду. Також буде подана загальна сума і роз’яснення як вона зменшується і у зв’язку з закупівлею якого саме медобладнання.
IV Медичне обладнання – дитячим лікувальним закладам
Закупівля медичного обладнання Закупівля медичного обладнання здійснюватиметься за принципом співвідношення ціна/якість. Фахівці, в галузі до якої відноситься медичне обладнання, котре купуватиме Фонд, оберуть найкращі пропозиції щодо заздалегідь визначених одиниць медичного обладнання (кожна одиниця купуватиметься разом з пакетом послуг даної фірми, таких як навчання персоналу роботі на даному обладнанні, встановлення, технічне обслуговування тощо і, якщо це потрібно, з розхідними матеріалами на рік).
Встановлення медичного обладнання в лікарнях Кожна окрема одиниця закупленого Фондом медичного обладнання, встановлена у визначеній лікарні фірмою-виробником, буде означена логотипом Фонду, за яким громадяни легко розпізнаватимуть його.
Контроль за медичним обладнанням За, придбаним Фондом, обладнанням здійснюватиметься різновекторний контроль з боку Фонду, Наглядової Ради та нерегламентований безпосередній контроль громадян, діти яких обслуговуватимуться на означеному медичному обладнанні обов’язково БЕЗКОШТОВНО! В цьому допомагатиме офіційна інтернет-сторінка Фонду, де в реєстрі можна буде знайти вичерпну інформацію щодо кожної одиниці медичного обладнання, закупленої Фондом, тобто місце розташування, ціни тощо. Медичне обладнання, закуплене Фондом, рахуватиметься на його балансі і передаватиметься лікувальним закладам у безкоштовне користування.
V.Банківські реквізити Фонду
Всеукраїнський благодійний фонд «Серце до Серця» (скорочено – ВБФ «Серце до Серця») р/р 2600901011888 в КФ ВАТ «КРЕДОБАНК» м. Київ, МФО 321897 ЄДРПОУ 34354227 Призначення платежу: «Благодійний внесок на придбання медичного обладнання, місто _____» «Благодійний внесок на придбання медичного обладнання, обл. ______, район ____, селище__»
VI. Контакти Житомирського обласного штабу
м. Житомир, вул. Хлібна, 19 (2 поверх). т. 8 (0412) 44-89-70. Електронна пошта: fsds-zt@ukr.net
Голова штабу Владислав Пучич 8-063-349-74-24 Керівник офісу Олександр Лотоцький 8-063-114-32-34 Прес-секретар Вікторія Гаврилюк 8-063-693-84-74 Координатор набору волонтерів Наталія Борщова 8-093-073-47-29 Event-менеджер Наталія Буланова 8-063-134-27-83 Адміністратор бази даних Юрій Кеню 8-063-170-61-06
RuporZT
|