Геннадій Зубко: «Проблеми функціонування електротранспорту мають бути вирішені стратегічно, на державному рівні»
Як повідомили Інтернет-порталу
Рупор Житомира в прес-службі Обласної організації Єдиного Центру, на думку голови Житомирської обласної організації Єдиного Центру Геннадія Зубка проблемні питання з функціонуванням електротранспорту: трамваїв та тролейбусів, «потрібно вирішувати стратегічно й держава повинна підтримати місцеву владу», тому що з браком коштів зіштовхнувся не лише Житомир, а 18 міст України, в яких курсує цей вид транспорту.
«Електротранспорт один із найдорожчих, проте, й найбільш екологічно чистих у світі. Його створювали покоління наших батьків. Загубити його – це занадто дороге задоволення для Житомира», - висловив свою позицію з приводу доцільності експлуатації в Житомирі трамваїв та тролейбусів Геннадій Зубко.
Також, знаючи ситуацію з боргами працівникам ТТУ, як депутат Житомирської міської ради, Геннадій Григорович пояснив, що в Житомирі ТТУ – це комунальне підприємство, яке здійснює перевезення громадян й крім того, що заробляє гроші, здійснює пільгове перевезення житомирян. Саме за пільгове перевезення ТТУ має отримувати компенсацію з державного та місцевого бюджетів. Наразі, ця компенсація розподіляється в області відповідно до кількості пільговиків.
«З усіх населених пунктів області, пільги по перевезенню в повному обсязі надає лише ТТУ в Житомирі. В районах люди можуть отримувати пільги частково, або декілька днів на тиждень, або ж в певні години. Щодо компенсації ТТУ за надані пільги, то з початку року замість 900 тисяч на місяць з держбюджету отримано по 300 тисяч гривень. Саме це й стало причиною накопичення боргу по заробітній платі працівникам ТТУ й страйку. А міська влада в цій ситуації опинилася сам на сам з проблемою електротранспорту. Хоча всі претензії варто адресувати уряду», - наголосив Зубко.
За словами Геннадія Григоровича, сьогодні знайдено шляхи погашення заборгованості по заробітній платі.
«Щоб виплатити заробітну плату працівникам ТТУ, крім отриманої субвенції, зняли зарплату з працівників виконавчого комітету міської ради, 14% коштів не доплатили за спожиту електроенергію. Тому, зрозуміло, що проблему не вирішено по суті й вона повернеться за декілька місяців», - констатував прикрий факт Зубко й зауважив, що «питання потрібно вирішувати стратегічно й тут місцева влада потребує підтримки держави».
«Ми розглядаємо декілька шляхів вирішення. На місцевому рівні розглядається пропозиція прибрати маршрутні таксі з тих вулиць, де курсують трамваї та тролейбуси та вирішити питання курсування містом маршрутних таксі, які здійснюють приміські перевезення. Але такий крок має бути зважений, зі згоди житомирян, тому що багато людей звикли користуватись «маршрутками» за визначеним напрямком руху. Також важливим моментом єможливість компенсації пільг людям адресно», - підсумував Зубко.