Розробка інтернет магазину Івано-Франківськ та конверсія, давайте поговоримо про неї сьогодні. Неважливо, до якої сфери відноситься ваш бізнес, знайте - конкуренти не сплять. Щодня з'являються тисячі нових інтернет магазинів, готових запропонувати все: від дрібних прикрас до великої побутової техніки під замовлення.
Головною метою проектів є здивувати користувачів, а вже потім спонукати до покупки. «Місць під сонцем» стає все менше, ставки ростуть. Знайти і залучити потенційних клієнтів стає складніше. Тому ми хочемо розглянути, здавалося б, просте, але таке важливе питання: як збільшити конверсію інтернет магазину за допомогою картки товару? Адже саме картка товару служить відправною точкою вибору: купити чи не купити.
Що включає картка товару? Система інтернет-магазину, будь то Bitrix, MODX або OpenCart, заснована на сукупності карток товарів і їх логічному розміщенні. Кожна картка товару повинна містити в собі основні найменування:
- Назва виробу (повне: бренд, серія, артикул).
- Опис (матеріал, колір, призначення).
- Вартість.
- Якісне фото.
- Інформацію (про наявність, доставки, гарантії, кольори, розміри).
- Схожі / супутні товари. Бажано, щоб картка товару містила і деякі з додаткових пунктів, а саме:
- Заклик до покупки (в кінці опису).
- Опції для додавання в корзину, до порівняння і відразу до покупки.
- Відгуки користувачів про продукцію.
- Номер телефону / залишити запит / проконсультуватися.
- Кнопки соціальних віджетів.
- Відео презентацію (за потребою).
Таким чином, перше, що потрібно зробити, щоб зрозуміти, як збільшити конверсію інтернет магазину - це простежити чи відповідає картка товару вашого ресурсу даним критеріям. Безумовно, деякі пункти за специфікою продажів будуть не потрібні, значить, їх можна опустити, але основні пункти та опції на замовлення слід залишити. Для цього розробка інтернет магазину Івано-Франківськ має відбуватись у професійній веб-студії, що давно вже робила подібні інтернет-проекти та має досвід впровадження торгівлі на популярних движках.
5 слушних порад, як збільшити конверсію інтернет магазину
Наведемо кілька рекомендацій, які допоможуть вам вигідно відрізнятися від конкурентів.
Клієнт купує «очима».
Важливо розміщувати якісну демонстрацію товарів. Нею можуть стати фото з різних ракурсів, продукція в збільшеному вигляді, 3D моделі або короткі відеоогляди. Головне завдання піднести виріб, так, щоб після перегляду його захотіли купити. З огляду на те, що продаж здійснюється на відстані, покупець, як ви розумієте, не може помацати, покрутити в руках і побачити товар наживо. Замість цього йому пропонують високоякісні фото вироби у всій красі.
Якщо ваша продукція пов'язана з дрібними деталями, обов'язково запровадьте лупу, що дозволить розглянути виріб в збільшеному вигляді. Об'ємні товари прекрасно рекламують 3D моделі. Додатковим плюсом стане відео презентація товару, створена самостійно або запозичена у виробників.
Клієнт читає відгуки.
Щоб дізнатися, як збільшити конверсію інтернет магазину, потрібно зрозуміти, як діє покупець. Як правило, після візуального знайомства він переходить в відгуки. Хочете ви того чи ні, позитивні чи негативні відгуки на ресурсі впливають на рішення клієнта про покупку. Статистика стверджує, що приблизно 65% клієнтів віддадуть перевагу сайту з відгукам. А 60% користувачів обов'язково прочитають відгуки перш, ніж приймуть рішення «купити / не купити». Якими б не були відгуки - це унікальний контент для сторінки. Прибирати негативні не слід, їх наявність навпаки викличе більше довіри.
Клієнт шукає підказки.
Залишайте свої клієнтам право вибору - додавайте схожі товари і супутні аксесуари. Наприклад, ви продаєте ноутбуки, використовуючи схему швидкого продажу, додайте до картки товару додаткові атрибути - сумку, мишку, підставку. Повірте, ви тільки виручите клієнта, якщо зробите підказку. Познайомте покупця з аналогічними показниками продукції за ціною, якістю і характеристиками. Можливо його вибір стане простішим, якщо ви запропонуєте варіанти.
Клієнт бажає знати ціну і наявність товару.
Питання, як збільшити конверсію інтернет магазину, безпосередньо пов'язане з розділом ціни і наявності товару. Знаєте чому? Тому що, досить часто на цьому етапі клієнт йде з сайту. Відбувається це тому, що дані про наявність товару на складі, знижки, новою ціною оновлюються на ресурсі пізно. Уявіть стан клієнта, який вже готовий придбати виріб, набрав номер або заповнив форму з купою полів, а на іншому кінці дроту йому тактовно повідомляють: «Вибачте, але даної моделі у нас зараз немає в наявності. Може запропонувати вам інший товар? ». Подумки покупець уже налаштувався на цей товар і не бажає купувати інші. Відповідь на це буде короткою: «Дякую. До побачення". Виходячи з прикладу, частіше слід перевіряти актуальність інформації в картці товарів.
Клієнт купує швидко.
Повертаємося до питання як збільшити конверсію інтернет магазину. Просто! Зробіть так, щоб клієнт міг придбати товар в один клік. Звісно, таку послугу ви можете замовити у веб-студії. Розробка сайту Франківськ, це те що потрібно шукати. Фахівці виконають програмний модуль для купівлі в 1 клік, що підвищить конферсію. Не потрібно великої форми з полями, особистого кабінету, обов'язковоъ реєстрації. Спростіть доступ до покупки, наприклад, зробіть так, щоб покупці залишали номер, а ваші консультанти їм передзвонювали. Картка товару - це частина вітрини вашого магазину, і оформлена вона повинна бути відповідно. Постарайтеся включити в неї основні характеристики товару і опції, які знадобляться для його придбання. Мало інформації - погано, багато інформації - теж погано. Дотримуйтесь балансу, логічності розповіді, послідовності.