ПриватБанк допоможе житомирським держслужбовцям подати е-декларації
08.01 10:03
Житомирські державні службовці можуть швидко та правильно заповнити декларації про доходи в електронному форматі за допомогою сервісу ПриватБанку.
1 січня 2019 року розпочався черговий етап подання особами, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, щорічних декларацій за 2018 рік. Триватиме він до 1 квітня 2019 року.
Як повідомили у банку, ПриватБанк надає держслужбовцям сервіс “Електронно-цифровий підпис” (ЕЦП), за допомогою якого можна подати електронну декларацію про доходи.
Замовити сертифікат для підписання декларацій з ЕЦП можна в електронному банку Приват24, розділ “Усі послуги” > “Бізнес” > “Замовити, додати сертифікат”. Крім цього, перезамовити сертифікат заново можуть і ті клієнти, у яких уже закінчився термін дії попереднього сертифікату.
Також держслужбовцям ПриватБанк надає послугу формування спеціальних інформаційних виписок в електронному форматі через Приват24. За допомогою цього сервісу клієнти оперативно мають змогу одержати необхідні для внесення в декларацію дані про доходи та витрати за рахунками, які відкрито в банку.
Інформацію для заповнення декларації можна знайти в Приват24 – меню “Усі послуги” > “Послуги” > “Створити довідку”.
“Вже не перший рік ми допомагаємо держслужбовцям подавати е-декларації. Отримати необхідну інформацію для заповнення декларації можна з дому або офісу, витративши на це лише кілька хвилин”, – говорить перший заступник директора Житомирського РУ ПриватБанку Вадим Давидюк.
За його словами, всі дані передаються в зашифрованому вигляді і не розголошуються, а сам ЕЦП дозволяє уникнути довгих черг, витрачених нервів і часу, а також відмовитись від паперової тяганини.
RuporZT
|