Комунальне некомерційне підприємство «Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня» Житомирської обласної ради 22 липня 2025 року розпочало публічну закупівлю «Капітальний ремонт ЛОР операційної КНП «Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня» Житомирської обласної ради», очікувана вартість 5 млн 055 тис. грн.
Замовник має намір закінчити роботи на об’єкті до 15 жовтня 2025 року. Проєктом договору передбачено післяоплату товару. Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій від 06.08.2025 року надійшов єдиний пакет документів ТОВ «КОМТЕХ ПОЛІССЯ» з ціновою пропозицією 4 млн 868 тис. грн.
Наразі Замовник розглядає тендерну пропозицію учасника на предмет відповідності пакету документів оголошеним вимогам закупівлі. Всі подальші рішення Замовника будуть опубліковані на офіційному майданчику Prozorro.
23 липня 2025 року Малинський фаховий коледж опублікував тендерну документацію публічної закупівлі «техніка для реалізації публічного інвестиційного проекту «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору» (харвестер)», очікувана вартість 11 млн 500 тис. грн. Замовник має намір завершити ремонтні роботи на об’єкті до 01 листопада 2025 року. Проєктом договору передбачено здійснення оплати робіт двома платежами: 30% аванс та 70% після завершення ремонтних робіт.
29 липня Замовник опублікував повідомлення про скасування закупівлі у звязку із помилковим опублікуванням плану закупівлі та неможливістю усунути вказану помилку на даному етапі закупівлі. Детальна інформація розміщена на офіційному майданчику Prozorro.
29 липня Замовник оголосив ідентичну за умовами закупівлю з оновленим планом закупівлі. Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій від 06.08.2025 року надійшов єдиний пакет документів від ТОВ «ВІМЕК-УКРАЇНА» з ціновою пропозицією 11 млн 500 тис. грн. Перевіривши документи Замовник 06 серпня 2025 року оголосив учасника переможцем закупівлі. Наступний етап підписання договору сторонами з подальшим опублікуванням на офіційному майданчику Prozorro.
24 липня 2025 року відділ освіти, молоді і спорту Ушомирської сільської ради опублікував інформацію про проведену публічну закупівлю без використання електронної системи «Капітальний ремонт другого поверху основної будівлі Лісівщинського ліцею ім. О. Дубінчука Ушомирської сільської ради (коригування)», сума становить 6 млн 970 тис. грн. Замовник передбачив у договорі пункт про завершення робіт на об’єкті до 30 вересня 2025 року. Договір підряду Замовник підписав 23.07.2025 року з ФОП Швед Олександр Валентинович.
Комунальне підприємство «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради 25 липня 2025 оголосило про початок публічної закупів «Поточний ремонт вул. Вітрука (від вул. Ціолковського до вул. Селецька) в м. Житомирі (підвищення рівня доступності, що забезпечить дотримання концепції безбар’єрності)», очікувана вартість 9 млн 032 тис. грн. Змовник очікує завершення будівельних робіт до 01 жовтня 2025 року, проєктом договору передбачено повну післяоплату робіт протягом 30 днів з дня підписання акту приймання робіт.
Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій від 04.08.2025 року надійшли наступні пакети документів:
ТОВ «АСФАЛЬТ ПЛЮС» з ціновою пропозицією 7 млн 528 тис. грн;
ТОВ «МЕГАБУД25» з ціновою пропозицією 8 млн 129 тис. грн;
Виробничо-комерційна фірма «Урарту» з ціновою пропозицією 8 млн 754 тис. грн;
ТОВ «ДОРОЖНІ МАШИНИ» з ціновою пропозицією 8 млн 754 тис. грн.
Розглянувши тендерну пропозицію ТОВ «АСФАЛЬТ ПЛЮС» Замовник 06.08.2025 року оголосив учасника закупівлі переможцем. Наступний етап підписання договору сторонами з подальшим опублікуванням на офіційному майданчику Prozorro.
Курненська сільська рада 25 липня 2025 оголосила про початок публічної закупів «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Стуса Василя в с. Тетірка Житомирського району Житомирської області», очікувана вартість 5 млн 573 тис. грн. Змовник очікує завершення будівельних робіт до 30 жовтня 2025 року, проєктом договору передбачено повну післяоплату робіт протягом 30 днів з дня підписання акту приймання робіт.
Прийом тендерних пропозицій триває до 13.08.2025 року. Проведення аукціону заплановано на 13 серпня. Всі охочі можуть ознайомитися з тендерною документацією на офіційному майданчику Prozorrо та сформувати власну тендерну пропозицію.
Джерело: https://ruporzt.com.ua/oblasni_novini/226054-prozorst-ta-pdzvtnst-oglyad-publchnih-zakupvel-z-ochkuvanoyu-vartstyu-blshe-5-mln-grn-provedenih-ustanovami-organzacyami-zhitomirskoyi-oblast.html