На Житомирщині шахраї продовжують вводити в оману мешканців

На Житомирщині шахраї продовжують вводити в оману мешканців

27.09 09:05    
Поліція вкотре застерігає житомирян від ошуканств, що вчиняються від імені банківських працівників під виглядом усунення раптових проблем в електронній системі або ж проведення фінансових операцій. У результаті подібних шахрайств минулих вихідних жителі Житомирщини втратили близько 10 тисяч гривень з власних рахунків.

До Коростенського відділу поліції звернулася 45-річна жителька райцентру, повідомивши про підозріле зникнення зі свого банківського рахунку понад 1,8 тисяч гривень. Як з’ясувалося, напередодні жінці на мобільний зателефонував нібито працівник банку і запропонував збільшити кредитний ліміт її картки. Для здійснення такої операції клієнтка продиктувала персональні дані рахунку. Утім, жінка дочекалася лише СМС-сповіщення про зняття коштів.

Жителька Радомишльського району також повідомила до поліції про працівника служби безпеки банку, який у телефонній розмові вказав їй на необхідність покращання захисту її банківського рахунку. Процедуру можливо було здійснити миттєво, у телефонному режимі повідомивши необхідні конфіденційні дані. Погодившись, жінка позбулася близько 2 тисяч гривень.

29-річна жителька м. Коростишева отримала підозріле телефонне СМС-сповіщення про успішний вхід до системи. Запідозривши неладне, жінка сама зателефонувала за номером «гарячої лінії» банку з проханням заблокувати свою картку. За кілька хвилин після того заявниці подзвонив невідомий, який запросив для здійснення блокування картки особисті дані клієнта. Врешті з рахунку жінки було знято понад 6 тисяч гривень.

У всіх вищенаведених випадках правоохоронці кваліфікували події як шахрайства. У рамках розпочатого за ст.190 Кримінального кодексу України досудового розслідування поліція встановлює осіб пройдисвітів і їх місцезнаходження.

Водночас правоохоронці звертаються до громадян: аби не стати жертвами шахраїв, дотримуйтеся елементарних правил:
- нікому і за жодних обставин не надавайте особистої інформації (номер банківської картки, рахунку, CVV-код, пін-код, коди, які приходять в СМС-повідомленнях тощо), тим більше в телефонному режимі;
- не довіряйте телефонним сповіщенням про невиконані кредитні зобов’язання й необхідність у зв’язку з виниклим непорозумінням звірити номер вашого кредитного рахунку з нібито наявною інформацією у банку. Принагідно згадайте, що у контактному центрі установи зазвичай клієнтів запитують лише чотири останні цифри вашої кредитки.

Врешті, у питаннях фінансового характеру керуйтеся здоровим глуздом, а у разі потреби - радьтеся з фахівцями.

RuporZT


Коментарів: 0 Додати коментар Роздрукувати За матеріалами: http://ruporzt.com.ua/
Україна Цікавинка Скандали
Сьогодні 12:56
Ментальний стан українських дітей погіршується під час ...
Вчора 22:46
Не служити, а зловживати: двох військових судитимуть за ...
Вчора 22:46
ДСНС отримала 12 броньованих медичних автомобілів від П ...
Вчора 22:45
Делегація ДСНС України здійснила робочий візит до Польщ ...
Вчора 22:44
Усі угорські пункти пропуску, які функціонують на кордо ...
Вчора 22:39
Безпечне пакування харчових продуктів: в Україні буде д ...
Вчора 22:37
Денис Шмигаль провів нараду щодо кредитування українськ ...
Вчора 22:35
Прожитковий мінімум в Україні має стати реальною соціал ...
Вчора 22:33
Сильна Україна зараз – це безпековий пояс Європи, – Оле ...
Вчора 22:31
Служба зайнятості найчастіше профорієнтує клієнтів на Д ...
07 квітня 15:37
ДБР затримало депутата Житомирської облради, який за 10 ...
04 березня 22:30
У Житомирі викрили організовану групу медиків, які за г ...
28 лютого 23:18
Затримано завербованого ворогом агента, який готував ви ...
24 лютого 12:59
СБУ викрила настоятеля храму Житомирської єпархії УПЦ ( ...
14 лютого 15:41
Судді районного суду Житомирщини, яка «злила» фігуранта ...
Погода
Опитування
Чи задоволені Ви центральним опаленням у квартирі?
Так, повністю
Так, але хотілось би і краще
Ні
В мене інший вид опалення