На Житомирщині шахраї продовжують вводити в оману мешканців
27.09 09:05
Поліція вкотре застерігає житомирян від ошуканств, що вчиняються від імені банківських працівників під виглядом усунення раптових проблем в електронній системі або ж проведення фінансових операцій. У результаті подібних шахрайств минулих вихідних жителі Житомирщини втратили близько 10 тисяч гривень з власних рахунків.
До Коростенського відділу поліції звернулася 45-річна жителька райцентру, повідомивши про підозріле зникнення зі свого банківського рахунку понад 1,8 тисяч гривень. Як з’ясувалося, напередодні жінці на мобільний зателефонував нібито працівник банку і запропонував збільшити кредитний ліміт її картки. Для здійснення такої операції клієнтка продиктувала персональні дані рахунку. Утім, жінка дочекалася лише СМС-сповіщення про зняття коштів.
Жителька Радомишльського району також повідомила до поліції про працівника служби безпеки банку, який у телефонній розмові вказав їй на необхідність покращання захисту її банківського рахунку. Процедуру можливо було здійснити миттєво, у телефонному режимі повідомивши необхідні конфіденційні дані. Погодившись, жінка позбулася близько 2 тисяч гривень.
29-річна жителька м. Коростишева отримала підозріле телефонне СМС-сповіщення про успішний вхід до системи. Запідозривши неладне, жінка сама зателефонувала за номером «гарячої лінії» банку з проханням заблокувати свою картку. За кілька хвилин після того заявниці подзвонив невідомий, який запросив для здійснення блокування картки особисті дані клієнта. Врешті з рахунку жінки було знято понад 6 тисяч гривень.
У всіх вищенаведених випадках правоохоронці кваліфікували події як шахрайства. У рамках розпочатого за ст.190 Кримінального кодексу України досудового розслідування поліція встановлює осіб пройдисвітів і їх місцезнаходження.
Водночас правоохоронці звертаються до громадян: аби не стати жертвами шахраїв, дотримуйтеся елементарних правил: - нікому і за жодних обставин не надавайте особистої інформації (номер банківської картки, рахунку, CVV-код, пін-код, коди, які приходять в СМС-повідомленнях тощо), тим більше в телефонному режимі; - не довіряйте телефонним сповіщенням про невиконані кредитні зобов’язання й необхідність у зв’язку з виниклим непорозумінням звірити номер вашого кредитного рахунку з нібито наявною інформацією у банку. Принагідно згадайте, що у контактному центрі установи зазвичай клієнтів запитують лише чотири останні цифри вашої кредитки.
Врешті, у питаннях фінансового характеру керуйтеся здоровим глуздом, а у разі потреби - радьтеся з фахівцями.
RuporZT
|