Борис Колесніков: Це перший кліп, який показує нашу країну в цілому

Борис Колесніков: Це перший кліп, який показує нашу країну в цілому

04.11 20:23    
Як повідомляє кореспондент Рупор Житомира, віце-прем'єр-міністр Борис Колесніков у рамках підготовки до чемпіонату Європи з футболу 2012 року взяв участь у презентації промо-ролика «Увімкни Україну» та нового логотипа України. «Ми, нарешті, прийшли до промо-кліпу, який буде показано на основних європейських каналах», - наголосив Борис Колесніков.

Віце-прем'єр-міністр зазначив, що 15 листопада очікується перший показ цього промо-ролика на телеканалах Euronews і Eurosport, а в подальшому планується запуск ролика на каналі BBC.

Борис Колесніков також зазначив, що Україна та УЄФА чітко розмежовують свої обов’язки з промоушену турніру. Так, за його словами, Україна рекламуватиме свої приймаючі міста. У свою чергу УЄФА, починаючи з початку літа наступного року, розпочне рекламу футбольного турніру.

«Це перший кліп, який показує нашу країну в цілому», - зазначив Борис Колесніков та додав, що ще планується зняти три ролики з історичним змістом, зокрема, «про Київ як про найдревнішу столицю слов'янського світу».

Кліп знято українським режисером Юліаном Улибіним. Ролик триває 90 секунд, також є короткі варіанти по 60 та 30 секунд. Зйомки відбулися в найцікавіших та наймальовничіших місцях України, зокрема, в аеропорту «Бориспіль», на трасі Київ - Бориспіль, відзнято панораму вечірнього Києва, національні опери Києва та Львова, київський бізнес-центр «Парус», стадіон «Донбас-Арена», площу Ринок (Львів), Національний парк «Синевир», міста Коктебель, Балаклава, набережну Севастополя, харківську площу Свободи, Кам’янець-Подільську фортецю, краєвиди Карпат, Криму, заповідника «Асканія Нова».

Крім того, громадськості було представлено новий логотип України. Це робота-переможець Всеукраїнського творчого конкурсу серед художників та дизайнерів, який організовувався ДП «Центр комунікації «Україна-Всесвіт» 1-15 жовтня. Логотип створений дизайнером міжнародної компанії Saatchi & Saatchi Андрієм Крисенковим. В основі ідеї логотипу – один з улюблених та відомих українських символів: квітка соняшника, схожа на сонце. За задумом автора, цей знак передає образ України, наповнений теплом, любов'ю та гостинністю. Новий логотип використовуватиметься для формування позитивного іміджу України за кодоном, у тому числі на сувенірній і друкованій продукції, яка реалізовуватиметься насамперед під час Євро-2012.

RuporZT


Коментарів: 0 Додати коментар Роздрукувати За матеріалами: http://ruporzt.com.ua
Україна Цікавинка Скандали
Сьогодні 17:55
ДБР затримало нацгвардійця, який у Кривому Розі смертел ...
Сьогодні 17:49
Українські рятувальники пройшли навчання у Швеції та от ...
Сьогодні 17:49
Голова Держприкордонслужби зустрівся з Послом Чеської Р ...
Сьогодні 17:48
Прикордонники вибороли 18 медалей на Чемпіонаті світу з ...
Сьогодні 17:48
12 500 доларів за незаконний перетин кордону: прикордон ...
Сьогодні 17:48
МОЗ: За п’ять років українські медики виконали понад дв ...
Сьогодні 17:46
У Держгеокадастрі відбулася зустріч з представниками Яп ...
Сьогодні 17:44
Мінцифри: 15 стартапів представлять Україну на Web Summ ...
Сьогодні 17:42
Митний огляд за ІІІ квартал 2025 року: Українська митни ...
Сьогодні 17:40
Мінфін: За тиждень підприємці отримали 541 доступний кр ...
07 квітня 15:37
ДБР затримало депутата Житомирської облради, який за 10 ...
04 березня 22:30
У Житомирі викрили організовану групу медиків, які за г ...
28 лютого 23:18
Затримано завербованого ворогом агента, який готував ви ...
24 лютого 12:59
СБУ викрила настоятеля храму Житомирської єпархії УПЦ ( ...
14 лютого 15:41
Судді районного суду Житомирщини, яка «злила» фігуранта ...
Погода
Опитування
Чи задоволені Ви центральним опаленням у квартирі?
Так, повністю
Так, але хотілось би і краще
Ні
В мене інший вид опалення