Скільки заробило житомирське ТТУ, скасувавши “нерентабельні” маршрути №9 та №4-а?
08.11 13:31
Скасувавши два тролейбусні маршрути №4-а та №9 з метою витягування ТТУ з боргової ями, міська влада заробила аж... 300 гривень. Про це розповів на сесії Житомирської міськради представник опозиції Величко Олександр. Нагадаємо, що з 9 маршруту тролейбуси були зняті 15 серпня 2013 року через півтора місяці (25 вересня) зупинив свій рух електротранспорт по маршруту №4-а. У 2011 році маршрут №4-а був відновлений зусиллями Величка, коли до нього з таким проханням звернулись жителі округу, повідомляє прес-служба житомирської обласної організації партії “Громадянська позиція”. “Міська влада пояснює скасування маршрутів їх нерентабельністю”, - констатував депутат і навів відповідь управління транспорту і зв'язку: “на даний час тролейбуси, які працювали на тролейбусних маршрутах № 4-а та № 9, задіяні на тролейбусних маршрутах № 1 та № 4. У зв'язку з вищезазначеними змінами тролейбусних маршрутів, в КП “ЖТТУ” збільшився збір виручки до 300 грн. в день”. “Виходить, що, скасувавши два маршрути, трамвайно-тролейбусне управління отримує тепер додатково не більше 300 гривень в день?! Задля цього були знехтувані інтереси сотень житомирян, яким користуватися маршрутами №4-а та №9 було зручно і вигідно? Невже це є фаховий підхід професіоналів: ані думки житомирян не дослухатися, ані грошей на розвиток підприємства не заробити? І при цьому деякі райони міста тепер взагалі відрізані від комунального транспорту!” - наголосив депутат. Величко пообіцяв зареєструвати проект рішення міськради з метою надати перевагу комунальному транспорту і заборонити відкриття нових маршрутів маршруток на центральних вулицях міста. Раніше представники команди Величка заявили, що будуть домагатись відновлення всіх скасованих маршрутів тролейбусів.
RuporZT
|