Демократичний Альянс створює бренд-бук в місті
02.04 18:23
Сесія Житомирської міської ради розглянула питання про зміну складу виконкому. Попри наявність ряду заяв про добровільний вихід з органу, депутати не задовольнили їх. Тому представники Демократичного Альянсу продовжують бути представленими у виконавчому органі ради.
На засіданні 2 квітня виконком розглянув ряд питань, які викликали резонанс. Одним з таких стало погодження розміщення реклами у місті.
"Будь-який процес передбачає визначення чітких правил. Наша принципова позиція полягає у тому, що спочатку треба затвердити бренд-бук Житомира. Це документ, в якому будуть описані правила оформлення зовнішнього вигляду міста, у тому числі створення та розміщення реклами", - переконує голова Житомирського осередку партії "Демократичний Альянс" Дмитро ТКАЧУК: "це дозволить виключити оціночні судження чиновників при погодженні реклами у місті і разом з тим зробити її стильною та гармонійною відносно міського середовища".
На думку ДемАльянсівців у цьому зацікавлені як чиновники, так і бізнесмени.
Дискусію також викликала робота підліткових клубів. Йшлось про ремонт їх приміщень та розширення штату педагогів-організаторів. "На базі багатьох підліткових клубів функціонують платні гуртки та секції, а тому важко оцінити ефективність роботи власне комунальних закладів. Виходячи з підвищеної зацікавленості бізнесу приміщеннями цих клубів ми маємо провести моніторинг їх роботи та створити дієву систему зайнятості наших дітей в позаурочний час", - говорить ДемАльянсівець Владислав ПУЧИЧ.
RuporZT
|