У 4 пілотних регіонах розпочали бета-тестування функціонала електронного кейс-менеджменту

01.07 23:14    
Сьогодні, 1 липня, розпочалось бета-тестування функціонала електронного кейс-менеджменту, який дозволяє подавати онлайн-заяви на соціальні послуги. Перш ніж це запрацює по всій Україні, можливості функціонала випробують у Вінницькій, Дніпропетровській, Полтавській та Черкаській областях.

Подати заяву на одну або декілька соціальних послуг, відстежувати статус свого звернення, планувати розподіл навантаження між працівниками та подавати звітність в е-формі – ці та інші функції протягом 3-х місяців тестуватимуть представники структурних підрозділів з питань соціального захисту населення та надавачі соціальних послуг Вінниччини, Дніпропетровщини, Полтавщини та Черкащини. Для цього в кожній області обрали 15 територіальних громад.

«Розробили цифрове рішення для усіх учасників, які залучені до процесу надання соціальних послуг. Простий спосіб звернення за послугою і опрацювання, зручна електронна оцінка потреб, усі призначені послуги відображаються в особистому кабінеті. Прагнемо залишити в минулому безкінечні черги, довідки, звіти та очікування, а натомість увесь «зекономлений» час спрямувати на людину або родину, яка потребує соціальної підтримки. Досвід першопрохідців буде для нас дуже цінним», – сказала Міністр соціальної політики Оксана Жолнович.

Напередодні бета-тесту понад пів тисячі фахівців пройшли спеціальне навчання, як працювати з функціоналом. Крім того, Мінсоцполітики за підтримки Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ), організувало серію регіональних заходів «Цифровізація соціальних послуг: кейс-менеджмент як ключовий інструмент». В її межах учасники вперше знайомилися із функціоналом, зокрема, з процесами як створення та подання заяви, прийняття рішення і перегляду справи.

«До запуску нового функціонала ми ретельно готувалися, адже розуміємо важливість цієї справи. Багато спілкувалися із фахівцями у регіонах, збирали їхні пропозиції щодо вдосконалення версії, яку зараз тестуватимуть. Тим часом наша команда вже працює над оновленням, щоб працювати з функціоналом було ще простіше та зручніше», – поділився заступник Міністра соціальної політики з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Костянтин Кошеленко.

Функціонал електронного кейс-менеджменту реалізували за підтримки міжнародних партнерів, а саме: технічної Всесвітньої продовольчої програми ООН (WFP), експертної Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) та методологічної Програми розвитку ООН (UNDP).

RuporZT


Коментарів: 0 Додати коментар Роздрукувати
Україна Цікавинка Скандали
Вчора 23:23
Безбар’єрність: Міністерство культури представило пріор ...
Вчора 00:30
Уряд розпочав процес реорганізації Інституту модернізац ...
Вчора 00:00
Метеооновлення: українсько-фінський проєкт модернізує п ...
07 листопада 23:59
На Прикарпатті рятувальники ліквідували масштабну пожеж ...
07 листопада 23:58
18,6 млрд грн до держбюджету у жовтні - рекорд за остан ...
04 листопада 18:08
LED-стрічка: універсальне рішення для сучасного освітле ...
04 листопада 00:25
Кавові машини La Cimbali: легендарна техніка для кав’яр ...
04 листопада 00:24
Що таке колоноскопія і як до неї підготуватися?
31 жовтня 22:35
Бурение скважины под ключ: особенности и преимущества
30 жовтня 22:18
Як підібрати якісний гідравлічний циліндр?
07 квітня 15:37
ДБР затримало депутата Житомирської облради, який за 10 ...
04 березня 22:30
У Житомирі викрили організовану групу медиків, які за г ...
28 лютого 23:18
Затримано завербованого ворогом агента, який готував ви ...
24 лютого 12:59
СБУ викрила настоятеля храму Житомирської єпархії УПЦ ( ...
14 лютого 15:41
Судді районного суду Житомирщини, яка «злила» фігуранта ...
Опитування
Чи задоволені Ви центральним опаленням у квартирі?
Так, повністю
Так, але хотілось би і краще
Ні
В мене інший вид опалення