Від початку року до Держенергонагляду надійшло понад 1,3 тисячі звернень з питань електроенергетики

26.05 17:23    
За 4 місяці 2025 року у відомстві зареєстровано понад 1,3 тисячі звернень споживачів з питань електроенергетики. З них близько 240 – у квітні.

Найбільша кількість звернень надійшла від споживачів (замовників) електричної енергії з Харківської, Дніпропетровської та Київської областей.

Найпоширеніші питання, з якими зверталися споживачі:

приєднання електроустановок до мереж операторів системи розподілу (крім обґрунтованості вимог технічних умов);
дотримання операторами систем розподілу порядку застосування заходів з обмеження та/або припинення постачання електричної енергії споживачам;
забезпечення надійного постачання електричної енергії;
невідповідність вимогам нормативно-технічних документів параметрів якості електричної енергії.
За результатами розгляду звернень на вимогу Держенергонагляду оператори системи розподілу (ОСР) за цей період виконали низку заходів з відновлення надійності електропостачання споживачів та запобіганню виникнення аварійних ситуацій із негативними наслідками, зокрема:

замінили 55 дефектних опор повітряних ліній електропередачі (ПЛ), що забезпечило надійність електропостачання споживачів та запобігло виникненню аварійних ситуацій із негативними наслідками;
розчистили майже 38 км трас ПЛ від порослі та дерев, що потенційно могли призвести до обривів ПЛ;
відремонтували 54 пошкоджені кабельні та повітряні лінії електропередачі;
замінили понад 8 км проводів ПЛ на проводи більшого перерізу, що дозволило зменшити мережеві обмеження для споживачів, а також надало можливість додаткових підключень.
Також, за підсумками розгляду окремих звернень, споживачам надано відповідні роз’яснення щодо порушених питань.

Держенергонагляд тримає на контролі розгляд звернень, адже оперативне реагування на них є важливим для захисту законних прав та інтересів споживачів.

Довідково

Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 13 березня 2022 року № 303 «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану», заборонено проведення позапланових перевірок за зверненнями споживачів. У зв’язку з цим Держенергонагляд надає ОСР рекомендації щодо розв'язання проблем, виявлених за результатами розгляду звернень.

Усі звернення, що надходять на телефонну «гарячу лінію», електронною поштою, шляхом заповнення онлайн форми чи листуванням на юридичну адресу, реєструються і розглядаються за однаковою процедурою, передбаченою чинним законодавством.

Реєстрація та опрацювання звернень здійснюється виключно в межах чинного законодавства за затвердженими каналами зв’язку, зокрема:

телефонна «гаряча лінія» +38 (073) 957-20-27, яка працює відповідно до графіка. Варто зазначити, що у момент, коли відбувається приймання дзвінка представником Держенергонагляду від заявника, інші додзвонювачі залишаються в очікуванні та можуть чути серед іншого довгий гудок виклику, що не є свідченням того, що лінія не працює;
електронна пошта zvg@sies.gov.ua для звернень та скарг громадян;
форма для електронного звернення
юридична адреса: 04112, м. Київ, вул. Дорогожицька, 11/8.
Про реєстрацію, стан розгляду звернення/скарги можна дізнатися у Відділі по роботі із зверненнями громадян та забезпечення доступу до публічної інформації Держенергонагляду за телефоном +38 (073) 957-20-28 у робочі дні з 8:00 до 17:00, у п’ятницю – до 15:45.

RuporZT


Коментарів: 0 Додати коментар Роздрукувати
Україна Цікавинка Скандали
Вчора 21:03
Українці 40+ років зможуть безоплатно пройти скринінг з ...
Вчора 21:01
Інтернет під час блекаутів: українці зможуть шукати xPO ...
Вчора 21:00
Юлія Свириденко заслухала звіт заступника Голови Держау ...
Вчора 21:00
Досвід України в реалізації програм Interreg став прикл ...
Вчора 20:59
До кордону не доїхали: на Буковині прикордонники затрим ...
09 грудня 19:44
Топ-6 піц у Don Peperon, які замовляють у Житомирі найч ...
06 грудня 00:19
Як зрозуміти, що піца справді свіжа: прості ознаки для ...
04 грудня 15:15
Почему гофрированные стаканы используют в дорогих завед ...
01 грудня 22:26
Роль оборудования для закупоривания бутылок в современн ...
27 листопада 17:35
Что говорит выбор алкогольных напитков о характере чело ...
07 квітня 15:37
ДБР затримало депутата Житомирської облради, який за 10 ...
04 березня 22:30
У Житомирі викрили організовану групу медиків, які за г ...
28 лютого 23:18
Затримано завербованого ворогом агента, який готував ви ...
24 лютого 12:59
СБУ викрила настоятеля храму Житомирської єпархії УПЦ ( ...
14 лютого 15:41
Судді районного суду Житомирщини, яка «злила» фігуранта ...
Опитування
Чи задоволені Ви центральним опаленням у квартирі?
Так, повністю
Так, але хотілось би і краще
Ні
В мене інший вид опалення