Шелудченко: Житомиру потрібна якісна соціальна реклама
03.04 11:24
Житомирські молодіжні організації «Спілка ініціативної молоді» та «Студент за студента» сьогодні звернулись до Віри Шелудченко з ініціативою провести конкурс соціальної реклами у місті. Як стверджують ініціатори, проблема якісної соціальної реклами актуальна в Україні завжди: треба думати про відповідальність перед суспільством. Міський голова підтримала таке починання, і вже доручила своїй команді зайнятись організацією конкурсу.
«Якщо в Житомирі з’явиться така реклама, яка змусить когось зупинитись, задуматись, зробити щось корисне та добре – то я це тільки вітаю. Соціальна реклама повинна бути гуманною, пропагувати високі моральні та естетичні принципи…», — ділиться думками Віра Тимофіївна. Міський голова переконана, що у Житомирі є творчі та креативні люди, яким не байдуже рідне місто. Для таких людей і буде оголошено конкурс соціальної реклами.
«Це дуже цікава ініціатива, - зауважує Віра Шелудченко, - Я думаю, що житомиряни не будуть пасивними, а долучаться до спільного творення обличчя міста. Соціальна реклама має бути якісною та спонукати до гарних вчинків».
Положення та умови конкурсу вже скоро з’являться на офіційному сайті міської ради.
RuporZT
|