Майже 12 тисяч гривень повернули жителям області недобросовісні підприємці
13.04 17:57
Майже 12 тисяч гривень повернули у першому кварталі жителям області недобросовісні підприємці та надавачі послуг. Про це повідомляє заступник начальника Управління Вікторія Краснопір. До Управлянні за три місяці надійшла майже сотня скарг. На які ж проблеми скаржилися споживачі нашого регіону.
«Щодо якості продовольчих товарів – 5 скарг, непродовольчих – 36, якості послуг – 44. З них на житлово-комунальні послуги поскаржилися 17 громадян. Усі скарги опрацьовано і проведено перевірки» – інформує Вікторія Краснопір.
Аналізуючи характер скарг вона зазначає наступне:
«Зменшується кількість звернень щодо якості продовольчих товарів. До вибору цих товарів споживачі підходять більш свідомо. Що ж до скарг про якість непродовольчих товарів, то їх кількість зростає і до управління вони надходять постійно».
Аби питання захисту прав споживачів вирішувалися швидше, варто звертатися до обласного Управління у справах захисту прав споживачів з письмовими заявами. На цьому наголошує керівник установи Тетяна Пелех. Звернення до Управління мають бути оформлені наступним чином:
«Мають бути повністю вказані прізвище, ім'я, по-батькові та домашня адреса із зазначенням міста. Крім того, ми просимо вказувати контактний номер телефону аби оперативно обмінюватися інформацією, яка стосується розгляду звернення. Ми пропонуємо звертатися до управління з письмовими зверненнями»
Письмові звернення до Управління можна принести особисто за адресою у Житомирі - вулиця Черняхівського, 3 або відправити поштою.
RuporZT
|