Для житомирян спрощено призначення субсидій
29.07 10:04
Зважаючи на рішення НКРЕ про підвищення ціни на газ затверджено рішення щодо посилення соціального захисту населення при оплаті житлово-комунальних послуг, яке спрямоване на забезпечення належного соціального захисту родин, для яких вартість комунальних послуг перевищує 15 відсотків від сімейного доходу.
Одночасно впроваджено низку організаційних заходів, які мають забезпечити ефективність діючої системи соціального захисту, в першу чергу житлових субсидій.
Знижено поріг обов’язкових платежів за житлово-комунальні послуги: для працюючих громадян з 20 відсотків до 15 від сукупного доходу родини, для непрацездатних (пенсіонери та інваліди) – з 15 відсотків до 10 .
Визначаючи механізми покращення умов при наданні субсидій та аналізуючи вже існуючий досвід максимально спрощено умови отримання субсидій громадянами. Значно скорочено як перелік документів, так і вимоги до отримувачів субсидій. Для працюючих це лише заява, декларація про доходи та довідка, що підтверджує задекларовані доходи, для непрацюючих – лише заява та декларація.
Громадяни, у яких є заборгованість за комунальні послуги, також мають право на субсидії. Тобто така заборгованість не є перешкодою для отримання субсидій. Для тих же, хто отримує субсидію, перерахунок буде здійснений автоматично.
Міським головою В.Т.Шелудченко в травні 2010 року дано доручення управлінням праці та соціального захисту населення максимально спростити процедуру надання житлових субсидій. Виконавчими органами міської ради спільно з управліннями праці та соціального захисту населення Богунської та Корольовської районних рад м. Житомира проведено ряд заходів щодо спрощення надання житлових субсидій: виділено кошти для зміцнення матеріально-технічної бази управлінь, налагоджено електронний обмін інформацією з підприємствами - надавачами комунальних послуг та забезпечено надання довідок відповідного зразка протягом встановлених термінів зазначеними підприємствами.
Саме призначення житлових субсидій стало основною темою на черговому засіданні виконавчого комітету міської ради 22.07.10. Для забезпечення координації роботи щодо надання житлових субсидій створено міський координаційний штаб, який очолила міський голова В.Т.Шелудченко, робота якого направлена на виконання заходів для спрощення механізму отримання житлових субсидій, посилення інформаційно-роз’яснювальної роботи та створення умов для оформлення документів громадянами міста.
«Тим, хто сам не зможе прийти до районних управлінь спеціалісти оформлять документи для призначення житлових субсидій на дому. Виконавчими органами міської ради спільно з управліннями праці та соціального захисту населення Богунської та Корольовської районних рад м. Житомира буде забезпечено надання житлових субсидій малозабезпеченим громадянам міста Житомира. Всі сім’ї, що потребують підтримки, будуть захищені», - наголосила міський голова В.Т.Шелудченко.
За призначенням житлової субсидії необхідно звернутися до Приймальні громадян управління праці та соціального захисту населення Богунської районної ради за адресою: вул. Перемоги, 55 кім. 105 (І поверх), попередній запис та консультацію можна отримати за телефоном „гарячої лінії” 42-50-25 та Корольовської районної ради за адресою: пл. Польова, 8 кім. 100 (І поверх), попередній запис та консультацію можна отримати за телефоном „гарячої лінії” 33-19-34.
RuporZT
|