Переплатили за будівельні роботи понад 0,8 млн грн – бюджету Житомира завдано збитків
29.05 10:21
Зі сторони Замовника не було належного контролю за якістю виконання зобов'язань підрядником, що призвело до втрат фінансових ресурсів. Так, один із виконавчих органів місцевого самоврядування (далі – Замовник) уклав договір з підрядником на виконання будівельних робіт, а саме капітального ремонту тротуарів по одній з вулиць міста Житомир та реконструкції й благоустрою території біля архітектурної пам’ятки.
Однак, як показала перевірка, Замовник не вжив належних заходів для контролю за виконанням договірних зобов'язань підрядником. Це дало можливість останньому внести до актів виконаних робіт недостовірні дані щодо понесених витрат. Зокрема, серед неправомірних дій підрядника: безпідставне збільшення загальновиробничих витрат на заробітну плату, завищення обсягів виконаних робіт та норм списання матеріалів, непідтверджені витрати на вивезення сміття тощо. Такі дії призвели до завищення вартості виконаних робіт, за які Замовник переплатив понад 0,8 млн грн, а місцевий бюджет зазнав втрат фінансових та матеріальних ресурсів на відповідну суму.
Частина виявлених порушень була відшкодована об’єктом контролю безпосередньо під час перевірки, для усунення ще частини вживаються відповідні заходи. За результатами заходу державного фінансового контролю слідчим відділом Житомирського РУП ГУНП в Житомирській області розпочато досудове розслідування у кримінальному провадженні за фактом можливої розтрати коштів місцевого бюджету.
RuporZT
|