У Житомирі впровадять окремі смуги для громадського транспорту?
27.11 13:47
Впровадження в містах окремих спеціальних смуг для транспорту загального користування є першим необхідним кроком для удосконалення міських пасажирських автоперевезень.
За інформацією прес-служби Мінтрансу, такою є резолюція Робочої групи з питань забезпечення функціонування громадського транспорту під час проведення у 2012 році в Україні фінальної частини чемпіонату Європи з футболу, засідання якої відбулось у Мінтрансзв’язку.
Під час наради представників приймаючих міст за участю Національного агентства з питань підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу, зацікавлених міністерств та відомств, виконавчих органів міських рад м. Києва, Харкова та Одеси було проаналізовано досягнення міст та проблемні питання забезпечення функціонування громадського транспорту під час ЧЄ «Євро-2012».
Було зазначено, що в кожному з приймаючих міст предметом особливого контролю та міжвідомчої взаємодії є питання впровадження виділених смуг для транспорту загального користування з відповідною розміткою на проїзній частині міських автомагістралей.
Заступник Міністра транспорту та зв’язку України Олексій Баранов нагадав, що в другому кварталі цього року Міністр транспорту та зв’язку України Костянтин Єфименко звернувся з листом до керівників 15 міст України з проханням до місцевої влади звернути увагу на приведення транспортних систем цих міст у відповідність з вимогами часу, зокрема - оптимізувати умови руху транспорту загального користування міською маршрутною мережею шляхом введення для нього відокремлених смуг руху. Він проінформував про те, що на даному етапі в містах, приймаючих ЧЄ «Євро-2012», опрацьовують етапи їх практичного введення до експлуатації.
Заступник Голови Нацагентства з питань підготовки та проведення в Україні Євро-2012 Олександр Красноштан нагадав представникам міст, що від них потрібен чіткий план дій по впровадженню виділених смуг для транспорту загального користування. Водночас він акцентував на проблемі законослухняності водіїв та культури водіння, без чого ситуація з громадським транспортом не вирішиться.
Олексій Баранов підкреслив, що крім доброї волі місцевої влади потрібен комплекс заходів по введенню в українських містах, особливо приймаючих Євро-2012, автоматизованої системи управління дорожнім рухом, системи GPS-моніторингу за роботою транспорту та взаємодії силових відомств щодо контролю за дотриманням Правил дорожнього руху, правил зупинки та паркування автотранспортних засобів. Для вирішення проблеми поведінки водія за кермом, на думку Олексія Баранова, необхідна реалізація Стратегії удосконалення роботи автомобільного транспорту, розробленої Мінтрансзв’язку та зорієнтованої на укрупнення автопідприємств та підвищення якості підготовки та допуску водіїв за кермо.
RuporZT
|