Житомирський Держкомзем впроваджує нові технології
09.12 11:35
Як повідомили Інтернет-виданню Рупор Житомира в Держкомземі, Житомирщина – одна з небагатьох областей України, де успішно використовується програмний комплекс «Кадастровий офіс». Дана програма призначена лише для використання в районних (міських) управліннях земельних ресурсів, в районних (міських) центрах ДЗК, а також в обласних управліннях Держкомзему. Вона активно діє також в Київській області та в деяких районах Автономної Республіки Крим. Нині проводяться заходи щодо впровадження програми по всій країні. Для удосконалення роботи по данному напрямку, виведення її на новий ефективний рівень, сьогодні, 8 грудня, у Головному управлінні Держкомзему в Житомирській області відбувся семінар-навчання. Його основною метою було опанування програми «Кадастровий офіс» спеціалістами районних, міських управлінь та відділів. Проводив навчання розробник даного програмного комплексу, директор ТОВ «Геософт» Андрій Грачов. Він підкреслив: «Дана система дозволяє уникнути помилок та непорозумінь, які виникають при реєстрації земельних ділянок через «людський фактор». Автоматизація всіх процесів позбавить співробітників від рутинної роботи, дозволить підвищити продуктивність праці, зосередитися саме на виконанні безпосередніх функцій, а не на боротьбі з технічними проблемами та великими обсягами інформації». Беззаперечною перевагою ПК «Кадастровий офіс» є те, що він розроблений спеціалістами в галузі землевпорядкування. Це дає змогу швидко опанувати програму без спеціальної підготовки, а зручний та звичний інтерфейс сприятиме менш напруженій і більш швидкій роботі. Відповідальним за впровадження та використання програмного комплексу «Кадастровий офіс» в Житомирській області призначено завідувача сектору інформаційних технологій та технічного захисту інформації Головного управління Держкомзему Павла Кривоноса. Довідка: ПК «Кадастровий офіс» розроблений ТОВ «Геософт» у 2002 році. Основні функції програмного комплексу: • ведення бази даних земельних ділянок; • перевірка обмінних файлів, їх накопичення; • контроль місця положення земельних ділянок; • присвоєння кадастрового номеру земельним ділянкам; • можливість використання растрових та векторних картографічних матеріалів; • ведення чергової карти; • формування поземельної книги • реєстрація та облік документації із землеустрою; • формування і друк довідок таких як: • довідки про наявність земель у власності/користуванні, • довідка про присвоєння кадастрового номеру. • довідки про грошову вартість, інше, • формування кадастрового плану ділянки, викопіювання з чергової карти; • ведення реєстру землевласників, землекористувачів; • формування статистичної звітності по формі 6-зем; • система адміністрування і безпеки.
RuporZT
|