В Житомирі "Обленерго" розпочав роботу цілодобовий телефон „гарячої лінії”
22.02 09:30
Телефон „гарячої лінії” З 08 години 21 лютого 2011 року у ВАТ „ЕК „Житомиробленерго” розпочав роботу цілодобовий телефон „гарячої лінії” за номером (0412) 40-24-54.
У „живому” спілкуванні з фахівцем інформаційно-консультативного центру у робочий час доби (з 08-00 до 17-00 у робочі дні) можна отримати кваліфіковані консультації та роз’яснення з усіх питань, що можуть виникнути в споживачів електричної енергії. Повідомлення про аварійні ситуації та пошкодження в електромережах приймаються цілодобово.
Всі звернення громадян записуються пристроями звукозапису, реєструються у спеціальних журналах та щоденно доводяться до керівників Компанії для вжиття заходів.
За неможливістю з будь-яких причин надати негайну відповідь або негайно вирішити Вашу проблему Вас буде проінформовано до якого фахівця та за яким номером телефону Ви можете додатково звернутися.
Вартість дзвінків за вказаним номером телефону визначається діючими тарифами Укртелекому або мобільних операторів.
RuporZT
|