Киянці повернули кошти за пошкоджене ліжко, яке вона придбала в житомирського підприємця
20.12 12:14
До Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області надійшов лист від Головного управління Держпродспоживслужби в м. Києві, яким направлено за належністю звернення мешканки міста Києва щодо придбаного в інтернет-магазині ліжка «Нота», яке надійшло з пошкодженими деталями. Суб’єкт господарювання зареєстрований та здійснює господарську діяльність на території Житомирської області .
З метою об’єктивного та результативного розгляду звернення ГУ ДПСС в Житомирській області було надіслано до Міністерства економічного розвитку і торгівлі України клопотання на погодження здійснення позапланової перевірки зазначеного суб’єкта господарювання. В подальшому після надходження відповідного погодження спеціалістами управління захисту споживачів проведено позапланову перевірку фізичної особи-підприємця на предмет дотримання ним вимог чинного законодавства у сфері захисту прав споживачів.
За результатами проведеної перевірки суб’єктом господарюванняповернуто споживачу кошти в сумі 5698 гривень 00 коп. (п’ять тисяч шістсот дев’яносто вісім гривень) за товар з певними дефектами.
RuporZT
|