Житомирські журналісти побували в кол-центрі «Київстар». ФОТО
17.09 09:01
Окремий доступ до найбільшого кол-центру України, що налічує близько 1000 співробітників, отримали представники житомирських ЗМІ. За спеціальним запрошенням вони стали учасниками прес-туру «Якість «Кивїстар» 2009» в Центральний офіс компанії. Варто зауважити, що далеко не всі працівники компанії мають доступ до даного об’єкту, до того ж фотозйомка на території взагалі заборонена. Але для житомирських журналістів зробили приємне виключення і вони отримали змогу зробити ексклюзивні фото роботи операторів кол-центру та внутрішнього інтер’єру. Не зважаючи на шалені темпи прийому дзвінків від абонентів (близько 1,3 млн. звернень на день) в самому кол-центрі досить спокійно та затишно. Робочий день операторів не з найлегших, тому їм створені гарні умови для комфортного перебування на робочому місці: на стінах мальовничі пейзажі, ергономічні крісла, велика зона для відпочинку. Спілкування з абонентами – робота дуже відповідальна, в цьому плані приємно здивував вік працівників: в основному це молодь 21-24 роки, студенти старших курсів ВНЗ. Очевидно, такі критерії підбору персоналу не випадкові – хто ж, як не молодь, може вільно спілкуватися з людьми. Щоб і надалі покращувати рівень спілкування між оператором і абонентом, компанія «Київстар» проводить тренінги та навчання персоналу: з психології, комунікативних вмінь та, навіть, конфліктології. Дмитро Білоблоцький, директор з продажу компанії «Київстар»: «Ми прагнемо залишатися стабільним партнером для наших клієнтів і надалі будемо вдосконалювати якість обслуговування абонентів компанії. Пріоритетом «Київстар» у найближчі 5 років є позиція лідера ринку телекомунікації і не лише по кількості абонентів, а й по якості мережі, кількості точок продажу, а головне – по якості обслуговування наших абонентів!»
RuporZT
|