Житомирські школярі спробували себе у ролі операторів колл-центру ПриватБанку
01.06 13:56
Житомирські школярі побували на екскурсії у колл-центрі ПриватБанку. Побачити, як працюють оператори контактного центру, і спробувати самостійно приймати тестові дзвінки мали змогу 30 п’ятикласників Житомирської гуманітарної гімназії №23.
“Житомирські школярі спостерігають за роботою контакт-центру ПриватБанку із середини та самі пробують відповідати на тестові дзвінки. Учням 23-ї гімназії розповіли про колл-центр, банківські продукти й послуги, показали роботу операторів, дозволили відчути себе у ролі оператора”, - розповіла керівник напрямку ЮніорБанк Житомирського РУ ПриватБанку Анна Беленюк.
За словами Анни Беленюк, здобутий досвід під час екскурсії дає дітям нові корисні фінансові знання, підвищує самооцінку, допомагає набути навичок спілкування та вирішення різноманітних питань.
“Сподобалось, що могла спробувати як справжній оператор відповідати на пробні дзвінки. Змогла також подивитись, як працюють оператори, що їм потрібно знати”, - поділилась враженнями школярка Ліза. Учні інших житомирських шкіл, гімназій також можуть відвідати екскурсії у колл-центрі ПриватБанку. Для цього потрібно зателефонувати чи написати керівнику напрямку ЮніорБанк у Житомирському РУ ПриватБанку Анні Беленюк - (093) 372 02 62.
Нагадуємо, у Житомирі вже декілька місяців також працює квест-кімната “Загублені у банку”. Батьки юних житомирян мають змогу відволікти своїх дітей від комп’ютерних ігор і привчити їх до розвиваючих інтелектуальних розваг. Квест-кімната розташована у приміщенні Житомирського регіонального управління ПриватБанку за адресою вул. Перемоги, 99. Для участі у квесті потрібно звернутись до найближчого відділення ПриватБанку або зателефонувати за безкоштовним номером цілодобової підтримки 3700. Єдина умова участі - наявність будь-якої картки ПриватБанку у батьків і карти ЮНІОРА у дітей.
RuporZT
|