На Житомирщині з початку року на лінію «102» надійшло майже 218 тисяч дзвінків

08.10 10:31    
Лише у вересні оператори цілодобової служби «102» Головного управління Нацполіції в області прийняли близько 24,5 тисяч повідомлень громадян, 1644 з них – потребували невідкладних дій поліцейських.
На Житомирщині з початку року на лінію «102» надійшло майже 218 тисяч дзвінків

Щодоби на чергування заступає 5 операторів служби «102» та старший зміни. Нині на цілодобову лінію надходять виклики з мобільних з території усього регіону, а також зі стаціонарних телефонів в обласному центрі та Житомирському районі.

- У середньому від 800 до 900 дзвінків щодоби, - розповідає начальник відділу служби «102» Олександр Купріянов. – Багато повідомлень про порушення того чи іншого характеру: від розпиття спиртного та голосних лайок до крадіжок та хуліганств. Звісно, що серед усього масиву звернень, оператори навчені розрізняти невідкладні або такі, що потребують першочергового реагування.

Тобто щогодини оператор приймає 7-9 телефонних повідомлень і відповідно має менше 10 хвилин для спілкування та зібрання необхідної інформації щодо події. Відтак паралельно з розмовою працівник уже заповнює електронну картку-завдання, яка далі направляється для виконання поліцейським нарядам.
На Житомирщині з початку року на лінію «102» надійшло майже 218 тисяч дзвінків

Поряд з відповідальністю, насиченістю та високим темпом роботи є й інші особливості. Наприклад, постійні «клієнти». Так, 38-річний житель с. Красносілки Чуднівського району встановив своєрідний антирекорд – з початку року він зателефонував за номером «102» 1520 (!) разів. Майже 1300 дзвінків надійшло від жителя Андрушівського району. Цей чоловік воліє «спілкуватись» з операторами, перебуваючи у стані сп’яніння. І подібних «шанувальників» обласної служби «102» більше десятка.

- Зайве говорити, що такі абоненти, зазвичай, не мають змістовних повідомлень, а керуються іншими мотивами. Але їх дії не просто перешкоджають якісному виконанню завдань підрозділу, а й унеможливлюють отримання невідкладної допомоги іншими громадянами. У нас не існує визначеної офіційно процедури відмови від спілкування з будь-ким, при цьому розмови записуються, тому оператори працюють з усіма абонентами, навіть пізнаючи особливу категорію уже по першому слову, - продовжує Олександр Купріянов.

Тож для любителів робити завідомо хибні виклики або беззмістовні повідомлення, нагадуємо: реальної допомоги поліції у момент вашого «зависання» на лінії можуть очікувати дійсно потерпаючі громадяни

RuporZT


Коментарів: 0 Додати коментар Роздрукувати
Україна Цікавинка Скандали
Вчора 21:42
Сховався у потягу: прикордонники викрили тур до Європи ...
Вчора 21:41
На Київщині викрито схему розкрадання продуктів харчува ...
Вчора 21:40
Наркотики руйнують життя: поліцейські провели інтеракти ...
Вчора 21:39
На Волині група посадовців Радошинського піщаного кар’є ...
Вчора 21:39
Слідчі поліції викрили розтрату понад 1,7 млн грн, виді ...
04 листопада 18:08
LED-стрічка: універсальне рішення для сучасного освітле ...
04 листопада 00:25
Кавові машини La Cimbali: легендарна техніка для кав’яр ...
04 листопада 00:24
Що таке колоноскопія і як до неї підготуватися?
31 жовтня 22:35
Бурение скважины под ключ: особенности и преимущества
30 жовтня 22:18
Як підібрати якісний гідравлічний циліндр?
07 квітня 15:37
ДБР затримало депутата Житомирської облради, який за 10 ...
04 березня 22:30
У Житомирі викрили організовану групу медиків, які за г ...
28 лютого 23:18
Затримано завербованого ворогом агента, який готував ви ...
24 лютого 12:59
СБУ викрила настоятеля храму Житомирської єпархії УПЦ ( ...
14 лютого 15:41
Судді районного суду Житомирщини, яка «злила» фігуранта ...
Погода
Опитування
Чи задоволені Ви центральним опаленням у квартирі?
Так, повністю
Так, але хотілось би і краще
Ні
В мене інший вид опалення